سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ آذر ۱۳۹۹ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
مدیر «مرکز مستند سوره» مطرح کرد:

«آن جا سپیده دم» با زبانی جهانی کرونا را روایت می‌کند/ رویایی با بیماری از نزدیک‌ترین فاصله

sepidedam-faryadras

یاسر فریادرس مدیر «مرکز مستند سوره» گفت: با توجه به زبان جهانی مستند «آن جا سپیده دم»، قابلیت حضور این محصول حوزه هنری در جشنواره‌های بین‌المللی وجود دارد.

یاسر فریادرس مدیر «مرکز مستند سوره» حوزه هنری در گفت‌وگو با خبرنگار سوره سینما در خصوص تولید مستند «آن جا سپیده دم» گفت: تولید این محصول به کارگردانی محسن جهانی و هاشم مسعودی و تهیه‌کنندگی هاشم مسعودی و مجتبی احسانی در بیمارستان امام رضا(ع) در شهر مشهد صورت گرفته است.

وی افزود: این مستند با ساختاری متفاوت چالش‌های زندگی  یک پرستار می‌پردازد. فیلمساز که پرستار هم هست با دوربین موبایل در روزهای کرونایی چالش‌های زندگی خود را به تصویر می‌کشد.

روزهای فیلمبرداری این مستند به دلیل سبک ساخت بیش از حد معمول و مستندهای دیگر بوده است.

تدوین این فیلم توسط اسماعیل علیزاده، صداگذاری آن توسط حسین ابراهیمی و تصحیح رنگ آن توسط یحیی محمد علی و موسیقی آن توسط افشین عزیزی ساخته شده است.

فریادرس ادامه داد: این محصول سینمایی برای اولین بار در دو بخش مسابقه ملی و بخش ویژه کرونا چهاردهمین جشنواره فیلم مستند ایران «سینما‎حقیقت» پذیرفته و به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیر «مرکز مستند سوره» در پایان عنوان کرد: با توجه به زبان جهانی مستند «آن جا سپیده دم»، قابلیت حضور این محصول حوزه هنری در جشنواره‌های بین‌المللی فیلم وجود داشته و در نظر داریم از در پایان از فضای تلویزیونی نیز برای نمایش آن بهره گرفته شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>