سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ آذر ۱۳۹۹ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

برنامه‌های روز ششم جشنواره سینماحقیقت/ بزرگداشت استاد کامران شیردل

shirdel-haghighat

بزرگداشت استاد کامران شیردل مستندساز باسابقه در ششمین روز از چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما، در ششمین روز از برگزاری چهاردهمین جشنواره «سینما حقیقت» امروز یکشنبه ۳۰ آذرماه علاوه بر پخش مستندهای مختلف، برنامه‌های متعددی از طریق تلویزیون تعاملی تیوا و لایو صفحه اینستاگرام جشنواره برای علاقمندان پخش می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ هر روز از جشنواره چهاردهم به بزرگداشت و نکوداشت بزرگان عرصه مستند اختصاص دارد. امروز یکشنبه ۳۰ آذرماه بزرگداشت استاد کامران شیردل مستندساز سرشناس در برنامه روز ششم جشنواره بوده که علاقمندان می‌توانند این مراسم را از طریق تلویزیون تعاملی تیوا و اینستاگرام جشنواره تماشا کنند.

در این آئین، فیلم بزرگداشت کامران شیردل به کارگردانی هادی آفریده پخش می‌شود و هوشنگ گلمکانی (منتقد) به صورت حضوری، فرشاد فرشته حکمت (مستندساز)، خسرو دهقان (منتقد) و علیرضا ارواحی (منتقد و پژوهشگر هنر) به صورت آنلاین در مراسم حاضر شده و درباره کامران شیردل صحبت می‌کنند.

در ششمین روز از چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت در بخش «فیلم خبر» مستند‌‌های «پریزاد»، «زر افشون»، «گاندو»، «بر کرانه‌های کاسپین»، «در لباس سربازی» در ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ و مستندهای «کمیته»، «انیمیشن ایرانی»، «به جهت یادگاری»، «شمع، گل، پروانه»، «میر و مار» و «پرچم‌های مجازی» در ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ از تلویزیون تیوا و لایو صفحه اینستاگرام جشنواره تحت عنوان «فیلم خبر» ۱۴ و ۱۵ معرفی و بررسی می‌شود.

علاوه بر این تلویزیون تیوا و لایو اینستاگرام جشنواره در ساعات ۱۶:۳۰ تا ۱۷ ، ۱۸:۳۰ تا ۱۹، ۲۰:۳۰ تا ۲۱ و ۲۱ تا ۲۲ برنامه‌های ترکیبی دیگری نیز در نظر گرفته که برای علاقمندان به صورت رایگان قابل تماشا است.

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم، از ۲۵ آذرماه آغاز شده و تا  ۲ دی ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>