سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ دی ۱۳۹۹ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

برنامه‌های روز هفتم جشنواره سینماحقیقت/ نکوداشت استاد منوچهر طیاب

haghighat-tayab

نکوداشت زنده‌یاد استاد منوچهر طیاب مستندساز باسابقه در هفتمین روز از چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما، در هفتمین روز از برگزاری چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت علاوه بر پخش مستندهای مختلف، برنامه‌های متعددی از طریق تلویزیون تعاملی تیوا و لایو صفحه اینستاگرام جشنواره برای علاقمندان پخش می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ هر روز از جشنواره چهاردهم به بزرگداشت و نکوداشت بزرگان عرصه مستند اختصاص دارد. امروز دوشنبه اول دی‌ماه نکوداشت استاد منوچهر طیاب مستندساز سرشناس در برنامه روز هفتم جشنواره است، علاقمندان می‌توانند از طریق تلویزیون تعاملی تیوا و اینستاگرام جشنواره این رویداد را تماشا کنند.

در این آئین، فیلم نکوداشت استاد منوچهر طیاب به کارگردانی اسعد نقش‌بندی پخش شده و محمدرضا اصلانی (مستندساز)، عطا حسن‌پور(باستان شناس)، ارسطو مداح گیوی (فیلمبردار) به صورت حضوری و همایون امامی (مستندساز) به صورت آنلاین در درباره منوچهر طیاب صحبت می‌کنند.

در هفتمین روز از چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت تلویزیون تیوا و لایو اینستاگرام جشنواره در ساعات ۱۶:۳۰ تا ۱۷ ، ۱۸:۳۰ تا ۱۹، ۲۰:۳۰ تا ۲۱ و ۲۱ تا ۲۲ برنامه‌های ترکیبی دیگری در نظر گرفته که برای علاقمندان به صورت رایگان قابل تماشا است.

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی‌مقدم، از ۲۵ آذرماه آغاز شده و تا ۲ دی ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>