سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۲:۴۴ ب.ظ چاپ مطلب
تبلیغات شهری شایسته «هیچ‌کجا‌ هیچ‌کس» نبود/

جشنواره فیلم شهر اردیبهشت‌ماه ۹۳ برگزار می‌شود

hich-koja

مدیر عامل موسسه تصویر شهر از شروع فعالیت دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم شهر از مهرماه ۹۲ خبرداد.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر از شروع فعالیت دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم شهر از مهرماه ۹۲ خبرداد.

سید هادی منبتی درباره تولیدات سینمایی این موسسه در سال ۹۲ به سوره سینما گفت:‌ به علت عدم تامین بودجه در سال ۹۲  باوجود طرح های تصویب شده ای که داریم هنوز نتوانستیم تولیدی در حوزه سینما داشته باشیم.  اما در بخش فیلم‌های مستند و تلویزیونی تولیداتی داشته‌ایم.

منبتی درباره برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم شهر گفت: مذاکرات برای تامین بودجه این جشنواره در حال انجام است. به احتمال زیاد از مهرماه امسال دبیرخانه به صورت رسمی کار خود را شروع خواهد کرد. تا بابرنامه ریزی دقیق اردیبهشت ماه سال ۹۳ جشنواره را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در ابتدا این جشنواره قرار بود به طور سالانه برگزار شود اما به دلیل موضوعی بودنش و کمبود تولیدات همخوان سینمایی که به لحاظ مضمونی و موضوعی با جشنواره در ارتباط باشند. این جشنواره دوسالانه شد. در صدد هستیم که از دوره جدید جشنواره زمان برگزاری آن را ثابت کنیم تا در کلاس یک فستیوال بین المللی  به حرکت خود ادامه دهد.

منبتی درباره  مشارکت این موسسه در فیلم سینمایی «هیچ کجا هیچکس» و قرارداد حمایت در حوزه اکران و تبلیغات شهری ، که به گفته کارگردان این فیلم ابراهیم شیبانی این حمایت محقق نشد، گفت: هر کارگردانی علاقمند است که در بحث تبلیغات شهری و محیطی فیلمش بیشتر دیده شود.  ما نیز در بحث مشارکت این فیلم قول داده بودیم در تبلیغات محیطی از آن حمایت کنیم. اما زمان شروع اکران بیشتر فضاهای تبلیغات محیطی ما به ماه مبارک رمضان اختصاص داشت و تاخیری در اختصاص آنها به «هیچ کجا هیچکس» به وجود آمد و نتوانستیم آنگونه که شایسته فیلم بود حمایتش کنیم.

وی ادامه داد: بخشی از اعتراض ابراهیم شیبانی بی راه نبوده است. ما از کیفیت ساختاری و محتوایی این فیلم باتوجه به بیشنش موسسه تصویر شهر استقبال کردیم و این مشارکت به همین دلیل اتفاق افتاد. اما بیش از ۷۰ درصد فضای تبلیغات محیطی به شرکت‌های تجاری واگذار شده است و ما تعداد محدودی فضا برای تبلیغات فرهنگی داریم که همواره مختص به مناسبات مختلف است. اگر شهرداری تعدادی مکان ثابت را در اختیار موسسه تصویر شهر جهت تبلیغات بگذارد ما بهتر و بیشتر می‌توانیم از آثار سینمایی حمایت کنیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>