سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۲:۵۸ ب.ظ چاپ مطلب
«ویتامین 3» مهرماه روی آنتن/

«ویتامین ۳» جدید با خبرگزاری مخصوص می‌آید

zia

پخش سری جدید برنامه «ویتامین ۳» از آغاز مهرماه با تغییرات عمده آغاز می‌شود.

پخش سری جدید برنامه «ویتامین ۳» از آغاز مهرماه با تغییرات عمده آغاز می‌شود.

افشین حسینخانی کارگردان هنری «ویتامین ۳» به سوره سینما گفت: از آغاز مهرماه سری جدید برنامه از ساعت شش و نیم صبح تا ۸ با اجرای سید علی ضیاء آغاز می شود. ما رویکرد امید را محور اصلی برنامه قرار داده ایم و البته این موضوع الزاما ارتباطی با شعار تدبیر و امید ریاست جمهوری ندارد.

وی افزود: در سری جدید برنامه دیگر خبری از بخش آموزش زبان انگلیسی و عقدکنان روزهای پنجشنبه نخواهد بود، اما یک بخش ویژه به برنامه اضافه کرده ایم که می توان گفت برای اولین بار در تلویزیون دیده می شود. ما در سری های اول و دوم این برنامه بخشی را به اخبار روز اختصاص داده بودیم که اصطلاحا «ضیانا» نامیده می شد و صرفا چند دقیقه محدود به آن پرداخته می شد. در سری جدید اما ،  سه خبرنگار رسمی از حوزه های ورزش و اجتماعی و فرهنگی داریم که اخباری را ویژه برنامه «ویتامین ۳» به تولید می رسانند که قبلا جایی منتشر نشده است. حتی یک دفتر کار هم در نظر گرفته ایم و با استفاده از دوربین وب کم با این خبرنگاران ارتباط زنده برقرار می شود.

برنامه «ویتامین ۳» با تهیه کنندگی علی زاهدی از نیمه آذرماه سال ۹۱ هر روز صبح روی آنتن شبکه سه قرار گرفت و تا پیش از ماه رمضان امسال ادامه داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>