سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ شهریور ۱۳۹۲ در ۴:۲۷ ب.ظ چاپ مطلب

حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد شد

weblog634727604032091213.bmp

حسین انتظامی نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان معاون مطبوعاتی این وزارتخانه منصوب شد.

حسین انتظامی نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان معاون مطبوعاتی این وزارتخانه منصوب شد.

سوره سینما- خبرآنلاین نوشت: علی جنتی در این حکم با اشاره به سوابق و تجربیات ارزنده انتظامی در حوزه مطبوعات و رسانه‌های عمومی آورده است: با شناختی که اینجانب از توانایی‌های مدیریتی شما دارم به موجب این حکم به سمت «معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی» منصوب می‌شوید. امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد رسانه‌ای در گسترش فعالیت‌های خبری و اطلاع رسانی، حمایت مادی و معنوی از مطبوعات و اصحاب رسانه و تشکل های صنفی، تامین آزادی‌های مطبوعاتی در چارچوب قانون، شکوفایی مطبوعات و نشریات داخلی و نظارت بر عملکرد رسانه‌های خارجی موفق و موید باشید.

پیش از این و در دولت دهم محمد‌جعفر محمدزاده عهده دار این سمت بود. حسین انتظامی متولد سال ۱۳۴۶ است و دکترای مدیریت استراتژیک دارد. از جمله آثار تالیفی او در زمینه ارتباطات و روزنامه‌نگاری می‌توان به کتاب‌های «روزنامه‌نگاری و روزنامه‎داری»، «مدیریت مطبوعاتی»، «دغدغه‌های امروز مطبوعات»، «نقطه» و «ناوبری وب» اشاره کرد.

از سمت های معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه مطبوعات و اطلاع رسانی می‌توان به مشاور رسانه ای رییس مجلس شورای اسلامی ،رئیس شورای سیاستگذاری گروه رسانه‌ای خبر،مدیرعاملی موسسه همشهری، مدیرمسئولی موسسه جام​جم، سخنگوی شورای عالی امنیت ملی، عضو هیات منصفه، عضو هیات مدیره انتشارات سروش، بنیاد اندیشه اسلامی و خانه روزنامه​نگاران جوان اشاره کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>