سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ دی ۱۳۹۹ در ۹:۳۷ ق.ظ چاپ مطلب

سری جدید «اتاق شیشه ای» روی آنتن شبکه چهار می‌رود

otagh-shishei

سری جدید «اتاق شیشه ای» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی احمد ظریف رفتار، از شنبه تا چهارشنبه روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، مجموعه «اتاق شیشه ای» با رویکرد روانشناسی و روانکاوی به آسیب ها و چالش‌های اجتماعی و خانواده و به طرح موضوع و سوال در ذهن بیینده می پردازد تا او را به فکر و تعمق کردن در زندگی مشترک زناشویی و خانواده هدایت کند.

هدف این برنامه، کمک به استحکام زندگی مشترک و دادن راهکارهایی برای رسیدن به آرامش و حس خوب در خانواده است.

در سری جدید «اتاق شیشه ای»، بیشتر به مسائل کودکان و نوجوانان پرداخته شده است.

موضوعات این برنامه هر یک بطور مستقل و اپیزود می باشد.اهمیت احساسات و عواطف در زندگی مشترک، دوران بلوغ نوجوانان، ترس کودکان، نگهداری از والدین، زنان و مردان شیفت کار، اهمیت تفریح و سرگرمی در خانواده، اعتیاد، ازدواج سنتی و مدرن، انتظارات زنان در زندگی مشترک، حسادت، ناپدری، نامادری، دوران نامزدی، سالهای اول ازدواج، وابستگی زن ها… از جمله موضوعاتی است که با حضور روانشاناسان و در قالب نمایش به آنها پرداخته می شود.

این برنامه در ۵۰ قسمت ٢٨ دقیقه ای در گروه ادب وهنر شبکه چهار سیما تهیه شده است و پخش آن از شنبه ۱۳ دی ماه آغاز شده و از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰:۳۰ پخش می شود.

عوامل تولید این برنامه عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: احمد ظریف رفتار، محقق: آرزو جوادی کما، تصویر بردار: یعقوب عباس فام، تدوین: محمد حسین محمود و مرضیه توکل نیا، هماهنگی: سیمین کرم زاده.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>