سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ دی ۱۳۹۹ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

رونمایی از مجموعه مستند «سخنران مشهور» در شبکه چهار سیما

sokhanrane-mashhoor

مجموعه مستند «سخنران مشهور» به کارگردانی سیدسینا عودی با محوریت زندگی محمدتقی فلسفی سخنران مشهور مذهبی و سیاسی آماده نمایش شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی خانه مستند؛ مستند «سخنران مشهور» به زندگینامه «محمد تقی فلسفی» پرداخته و ساختار حوزه و دربار را در زمان دوران پهلوی مورد بررسی قرار می‌دهد که نسخه سینمایی این مستند در یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار به نمایش درآمد  و پخش نسخه سریال آن از روز جمعه ۲۶ دی ماه در شبکه چهار سیما آغاز خواهد شد.

محمد تقی فلسفی (تهران ۱۲۸۷ – جمعه ۲۷ آذر۱۳۷۷ تهران) سخنران مشهور، از با نفوذترین چهره های قبل از انقلاب است که این مستند به روابط او با حکومت پهلوی، آیت الله بروجردی و آیت الله خمینی می پردازد. او در سرنوشت ساز ترین برهه‌های تاریخی، به عنوان فردی موثر و با نفوذ با سخنرانی هایش نقش آفرینی کرده است.

مجموعه مستند «سخنران مشهور» به کارگردانی سیدسینا عودی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج و تولید شده در خانه مستند و در روزهای جمعه ۲۶ دی، جمعه ۳ بهمن و جمعه ۱۰ بهمن ماه ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>