سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

برنامه‌های شبکه رادیویی سلامت به مناسبت دهه فجر

radio-salamat

به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ویژه برنامه‌های شبکه رادیو سلامت همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «عصرتون گلباران» مجله‌ای عصرگاهی با محوریت یادآوری روز‌های دهه مبارک فجر است. این مجله شاد رادیویی با محور‌ها همبستگی و مشارکت وبازخوانی روایت انقلاب ازدریچه رادیو سلامت، افزایش سرمایه اجتماعی و برجسته سازی دستاورد‌های سلامت درکارنامه ۴۰ ساله نظام، نقش پزشکان و مراکز درمانی در دوران انقلاب، مروری بر دستاورد‌های پزشکی ونقش پزشکان نسل چهارم انقلاب در کنترل عالمگیری کرونا تقدیم مخاطبان رادیو سلامت می‌شود.

برنامه «عصرتون گلباران» به همت دوگروه بهداشت وتندرستی و خانواده رادیو سلامت در گرامیداشت سالگرد انقلاب اسلامی به روی آنتن می‌رود.

«قصه‌های ایران من» عنوان ویژه برنامه رادیو سلامت به مناسبت ایام دهه فجر است که ویژه مخاطبان کودک تهیه و تولید می‌شود.

این برنامه با بازگویی داستان‌ها و خاطرات دوران به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی می‌کوشدتاضمن بیان تاریخ شفاهی انقلاب برای مخاطبان کودک ارزش‌های این تحول بزرگ تاریخی کشور رابرای نسل‌های جدید زنده نگه دارد.

گروه خانواده رادیو سلامت متولی تولید «قصه‌های ایران من» است و تهیه کنندگی ان را نازیلا نظمی برعهده دارد ودر ایام دهه فجر هرشب ساعت ۲۱:۱۰ پخش می‌شود.

رادیو سلامت در ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همراه وهمدل با مردم شریف کشور ویژه برنامه «مسیر همدلی» را تقدیم شنوندگان خود می‌کند.

محوریت این برنامه حول مشارکت اجتماعی در همه مسائل کشور و اهتمام به رفع موانع و سازندگی و رشد روزافزون و مسئولیت پذیری اجتماعی است و شامل بخشهایی، چون مصاحبه با مردم و مسئولان، گزارش‌های زنده از استان‌ها و شهر‌های مختلف کشور و انعکاس همدلی مردم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بویژه در حوزه سلامت و بهداشت و ارتقا سواد سلامت خواهد بود.

«مسیر همدلی» توسط گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت برای پخش از آنتن زنده در روز ۲۲ بهمن طراحی شده است. تهیه کننده مسیرهمدلی موسی نظری است و این برنامه ازساعت ۹ صبح به مدت ۱۸۰ دقبقه پخش خواهد شد.

رادیو سلامت در طول روز‌های دهه مبارک فجر با تولید ده‌ها مینی فیچر دستاورد‌های نظام سلامت را در طول ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی برای مخاطبان این شبکه بازگو می‌کند.

این مینی فیچر‌ها با محتوای پیشرفت‌های نظام سلامت، خاطرات پزشکان و کادر درمان از دوران‌های خاص در ۴۲ سالگی انقلاب، مقایسه پیشرفت‌های کشور در بخش سلامت و بهداشت با تکیه بر مستندات و آمار و ارقام، بررسی تلاش‌ها و اقدامات شایسته و بایسته کادر درمان در دوران کرونا و ده‌ها مطلب شنیدنی دیگر از کتاب پربرگ افتخارات حوزه سلامت و بهداشت کشور تقدیم شنوندگان این شبکه رادیویی می‌گردد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>