سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ بهمن ۱۳۹۹ در ۶:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

نمایش «منطقه پرواز ممنوع» در نبل و الزهرا/ اکران‌های بین‌المللی در راه است

parvaz-mamnoo

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیرداسارگر وارد مراحل اکران منطقه‌ای در کشورهای عربی شده است.

به گزارش سوره سینما، فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیرداسارگر پس از موفقیت در سینمای ایران و فروش ۷ میلیاردی در سال ۹۸، به زبان عربی دوبله شد و پس از کاهش نسبی موج کرونا در کشورهای عربی وارد مراحل اکران منطقه‌ای شده است.

در همین راستا برای نخستین بار، دوبله عربی این فیلم توسط مرکز مصباح در شهر نبل برای ۱۲۰ نوجوان بین ۱۰ تا ۱۵ سال در سوریه اکران شد و مورد استقبال آنها قرارگرفت.

بیشتر این نوجوانان در نظرسنجی ها عنوان کردند که این فیلم آموزنده بوده و از آن ایستادگی و تسلیم نشدن در برابر سختی ها و مشکلات با وجود سن کم را یاد گرفته‌اند.

بنابر این گزارش، دوبله فیلم «منطقه پرواز ممنوع» به زبان عربی (شامی) نیز در سوریه و با اشراف منعم سعیدی و مدیریت دوبلاژ ماهر احمد و صداگذاری زکریا ابوالفتوح و عمرو سمکری اجرا شد.

در دوبله عربی این فیلم «مالک محمد» بازیگر معروف سوری که این روزها در سریال مشهور الهیبه ایفای نقش می‌کند به جای هادی حجازی فر صحبت کرده است.

میار مشرف (محمد مهدی)، سامر الجندی، محمد شما، خالد حیدر و فهد سکری دیگر بازیگران و صداپیشگان سوری هستند که در دوبله عربی فیلم «منطقه پرواز ممنوع» حضور دارند.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>