سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ بهمن ۱۳۹۹ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

تک تیراندازی که اشک فرزند شهید زرین را در آورد

taktirandaz-zarin-site

فیلم سینمایی «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری با حضور خانواده شهید زرین در جشنواره فیلم فجر اصفهان اکران شد.

به گزارش سوره سینما، در سومین روز از یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان، فیلم سینمایی «تک تیرانداز» با حضور خانواده شهید زرین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اهالی هنر و رسانه در پردیس سینمایی سیتی سنتر اکران شد.

از نکات حائز اهمیت این اکران، رضایت خانواده شهید عبدالحسین زرین از محتوای فیلم بود که در پی آن دختر شهید زرین، در لحظات پایانی فیلم و لحظه شهادت پدرش، بی قراری کرد و واکنش او منجر به حضور اورژانس شد.

فیلم سینمایی «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری، روایت گر تک تیرانداز ایرانی است که کابوسی مرگبار برای افسران و فرماندهان ارتش بعث شده است. کامبیز دیرباز با گویش اصفهانی نقش شهید عبدالرسول زرین، تک تیرانداز ایرانی را بازی میکند.

نمایش این فیلم در سینماهای مردمی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ادامه دارد و مخاطبان برای تهیه بلیت این فیلم می توانند به سامانه گیشه ۷ و سینماتیکت مراجعه کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>