سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ بهمن ۱۳۹۹ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

وزیر آموزش و پرورش مهمان برنامه «در انتهای الوند» می‌شود

alvand-vazir-amoozesh

حسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش دوشنبه ۲۰ بهمن‌ماه مهمان برنامه «در انتهای الوند» می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ برنامه صبحگاهی «در انتهای الوند» علاوه بر وزیر آموزش و پرورش میزبان  سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری خواهد بود و با آنها درباره پیشرفت‌ها و دستاوردهای حوزه آموزش و فناوری در دوران پس از انقلاب گفتگو خواهند کرد.

مجله تصویری «در انتهای الوند» که شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۷:۱۵ روانه آنتن می شود، ضمن تمرکز بر گفتگوهای متنوع و دعوت از صاحبنظران حوزه‌های گوناگون، تلاش کرده با ضرباهنگی مناسب آیتم‌هایی جذاب را به نمایش گذارد.

مخاطبان «در انتهای الوند» هر روز صبح در جریان مهمترین اخبار فرهنگی‌-هنری روز قرار می‌گیرند و شاهد مرور و بررسی داغ‌ترین خبرهای ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی و … هستند. تولید برنامه‌های آموزشی در قالب ویدیوهای کوتاه یک تا دو دقیقه‌ای به نام «ترفند» و با موضوعاتی چون نویسندگی، عکاسی، خوشنویسی، آشپزی، حقوقی، باغبانی، فناوری و … نیز از جمله دیگر بخش‌های دیدنی این برنامه به شمار می‌روند.

این برنامه کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی امیرحسین آذر و اجرای نجمه جودکی، حامد مهربانی و مجید یحیایی که از شنبه تا چهارشنبه ساعت حوالی ۷:۱۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>