سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۱:۳۵ ق.ظ چاپ مطلب
سیروس همتی:

من نویسنده نیستم و خوشحالم که قاسمخانی طرحم را می‌نویسد

139205281903249571014553

سیروس همتی با گلایه از برخی رسانه‌ها که قصد شایعه‌سازی دارند تاکید کرد دلخوری بین او و عوامل فیلم «طبقه حساس» وجود ندارد.

سیروس همتی با گلایه از برخی رسانه ها که قصد شایعه سازی دارند تاکید کرد دلخوری بین او و عوامل فیلم «طبقه حساس» وجود ندارد.

همتی درباره برخی شایعه‌های پیش آمده به سوره سینما توضیح داد: طرح فیلمنامه «طبقه حساس» از من بود و طبق روال قانونی آن را به آقای جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم واگذار کردم و خوشحالم از اینکه نویسنده‌ای مثل پیمان قاسمخانی آن را می نویسد. من هیچ تجربه ای در زمینه نویسندگی فیلمنامه ندارم و بدیهی است که نباید آن را می نوشتم. تنها گلایه کوچکی داشتم و آن این بود که در اخبار نام من به عنوان صاحب طرح درج نمی شد که با صحبت با آقای نوروزبیگی حل شد. البته دوست داشتم نقش یکی از دامادهای قصه را هم بازی کنم که امکان‌پذیر نشد. به هر حال امروز هیچ دلخوری برای من وجود ندارد و امیدوارم برخی رسانه ها در اندیشه مشکل سازی نباشند.

وی درباره دیگر فعالیت‌های خود افزود: دو اثر پخش نشده دارم. یکی تله فیلم «نان شب» به کارگردانی هادی کریمی و تهیه کنندگی حمید محمدی. در این کار نقش یک تعمیرکار را دارم که باید شبانه یک خودرو را تعمیر کند، اما دستخوش اتفاقاتی می‌شود. همچنین به عنوان بازیگر مهمان در یکی از داستان‌های سریال «ماتادور» بازی دارم. نقش یک مسافر قطار را بازی می کنم که متوجه می شود یک بمب در واگن وجود دارد.

فیلم سینمایی «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی براساس فیلمنامه پیمان قاسمخانی ساخته می‌شود. سیروس همتی در فیلم‌های سینمایی «یک تکه نان»، «پابرهنه در بهشت»، «مارمولک» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>