سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۲:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب
به جای عبدالحسن برزیده/

راما قویدل ادامه «دولت مخفی» را کارگردانی می‌کند

rama-ghavidel

تهیه کننده سریال «دولت مخفی» از تغییر در کارگردانی و شروع پیش تولید دوباره برای ادامه تصویربرداری این سریال خبر داد.

تهیه کننده سریال «دولت مخفی» از تغییر در کارگردانی و شروع پیش تولید دوباره برای ادامه تصویربرداری این سریال خبر داد.

علیرضا جلالی تهیه کننده  سریال «دولت مخفی» به کارگردانی عبدالحسن برزیده که مدتی است به علت مشکلات مالی تولید آن متوقف شده است. در باره وضعیت کنونی این سریال به سوره سینما گفت: به تازگی پیش تولید این سریال را دوباره شروع کرده ایم و هم اکنون ساخت دکور برای صحنه های اردوگاه در منطقه پرندک در حال انجام است.

تهیه کننده فیلم سینمایی «روز سوم» ادامه داد: کارگردانی فاز جدید تولید این سریال را قرار است راما قوی دل انجام دهد. تقریبا عوامل  پشت صحنه اصلی همان همکارانی هستند که در فاز قبلی در این سریال ما را یاری کردند. از بازیگران قبلی تنها پژمان بازغی حضور دارد و قست هایی از بازی اش باقی مانده و انتخاب بقیه  بازیگران در حال انجام است.با فراهم شدن شرایط به زودی ادامه کار را دوباره  کلید خواهیم زد.

سریال دفاع مقدسی «دولت مخفی» برای پخش از شبکه دوم تولید می‌شود. در این سریال لاله اسکندری، پژمان بازغی، مهتاج نجومی، امیر آتشانی، مریم بوبان، کاوه خداشناس، ابراهیم برزیده، مریم سلطانی و… به ایفای نقش پرداخته اند. راما قویدل چند سریال مانند «رویای گنجشک‌ها» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>