سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۲:۳۳ ب.ظ چاپ مطلب

برنامه کارگاه‌های المپیاد فیلمسازی نوجوانان در اسفند ۹۹ اعلام شد

Olympiad-Filmsazi

پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران در اسفند ۹۹ با برگزاری ۷ جلسه رایگان آموزش فیلمسازی با حضور ۴ مدرس میزبان هنرجویان نوجوان خواهد بود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، حافظ آهی، نواب محمودی، حامد سلیمان‌زاده و فریبرز آهنین در آخرین ماه از سال جاری با نوجوانان علاقه‌مند به فیلمسازی در کارگاه‌های آموزشی المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران گفت‌وگو خواهند کرد.

حافظ آهی در کارگاه «آشنایی با سینما» ۳ اسفند، نواب محمودی در کارگاه «شناخت فیلم کوتاه» ۶ اسفند، حامد سلیمانزاده در کارگاه «آشنایی با ایده پردازی برای فیلم کوتاه» روزهای ۱۰ و ۱۳ اسفند و فریبرز آهنین در کارگاه «آشنایی با فیلمنامه کوتاه» در روزهای ۱۷، ۲۰ و ۲۴ اسفند ۹۹ تجربه های خود را به هنرجویان پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران از طریق لایو اینستاگرام المپیاد (instagram.com/olymp.film.fe) منتقل خواهند کرد. این کارگاه ها همچنین بر صفحه اینستاگرام انجمن سینمای جوانان ایران (instagram.com/iycs.ir) بارگذاری خواهد شد.

بهره گیری از این کارگاه ها که به همت معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می شود، برای عموم آزاد و رایگان است و اخبار و جزییات مربوط به این رویداد در سایت www.iycs.ir و صفحه های اینستاگرام نامبرده اطلاع رسانی می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>