سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
اولین فیلم سینمایی درباره هواداران دو تیم فوتبال/

هواداران «داماش» و «ملوان انزلی» بازیگران فیلم سینمایی می‌شوند

tohid-parast

داوود توحیدپرست فیلم سینمایی «رشت-انزلی» را با همراهی هواداران فوتبال می‎‌سازد.

داوود توحیدپرست فیلم سینمایی «رشت-انزلی» را با همراهی هواداران فوتبال می‎‌سازد.

توحیدپرست درباره اکران فیلم سینمایی «شیرین قناری بود» به سوره سینما گفت: در تلاش هستیم تا این فیلم را آبان ماه اکران کنیم ضمن اینکه قرار است این فیلم در جشنواره کودک اصفهان به نمایش درآید.

این کارگردان درباره فیلم جدیدش اضافه کرد: فیلمنامه «رشت- انزلی» را با همکاری دو دوست در مرحله پایانی نگارش دارم و به محض فراغت از مشغولیت‌های اکران «شیرین قناری بود» درخواست پروانه ساخت برای «رشت- انزلی» ارائه خواهم کرد. در حال حاضر مذاکره با مدیر عامل باشگاه فوتبال «داماش» امیر عابدینی و مدیر عامل باشگاه ملوان انزلی صادق درودگر را برای اینکه در تولید این فیلم همراه ما باشند آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: قرار است در بخش‌هایی از این فیلم که در استادیوم فیلمبرداری می‌شود از هواداران واقعی این دو تیم استفاده کنیم نه سیاهی لشگر. مذاکره ما با مدیرعامل این دو باشگاه برای این است که هواداران تیم خود را در اختیار فیلم ما قرار دهند. «رشت – انزلی» نگاهی انسانی به درگیری‌های هواداران این دو تیم فوتبال دارد. از بازیگر حرفه‌ای در این فیلم استفاده خواهم کرد.

فیلم قبلی توحیدپرست یعنی «شیرین قناری بود» داستان دختر آرمان‌گرایی است که قصد دارد مشکلات جامعه و مردم را به تنهایی از میان بردارد و به دلیل علاقه به ورزش فوتبال از مدرسه اخراج می‌شود. بازیگران این فیلم سعیده رودبارکی، شهراد وثوقی، نگین معتضدی، پردیس افکاری و مجید حاجی زاده هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>