سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ اسفند ۱۳۹۹ در ۱:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

جزئیات مراسم پایانی جشنواره «هنر زنده است» اعلام شد

honar-zende-ast

مراسم پایانی نخستین جشنواره «هنر زنده است» پنج‌شنبه ۲۱ اسفندماه با اهدای جوایز برگزیدگان چهار بخش برگزار خواهد شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره «هنر زنده است»، این مراسم از ساعت ۱۵ ‌روز پنج‌شنبه ۲۱ اسفند ۹۹ با حضور دبیران ۴ بخش جشنواره در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب برگزار خواهد شد.

بر اساس این خبر، در این مراسم برگزیدگان بخش‌های تئاتر، موسیقی، دیجیتال‌آرت و فیلم معرفی و نشان جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به آنها اهدا خواهد شد.

پخش پیام «علی نصیریان» رئیس هیأت داوران و سایر داوران جشنواره «هنر زنده است» و «پیروز حناچی» شهردار تهران از دیگر بخش‌های این مراسم ۹۰ دقیقه‌ای است که برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در چهار نقطه از پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب اجرا می‌شود.

حضور در این مراسم به همین علت، به شکل محدود و مختص به برگزیدگان خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق صفحه رسمی جشنواره «هنر زنده است» در اینستاگرام، سایت‌تیوال و یوتیوب به دو زبان فارسی و انگلیسی مراسم اختتامیه را مشاهده کنند.

در این مراسم نزدیک به ۵۰ نفر در بخش‌های مختلف جایزه خواهند گرفت و جوایز نقدی از پنج میلیون تومان تا ۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که در همان روز اختتامیه به برگزیدگان تعلق خواهد گرفت، ضمن آن که از آنجا که برخی از شرکت‌کنندگان در شهرستان هستند و احتمال دارد به دلیل شرایط کرونایی در سالن مراسم حاضر نباشند، جوایز آنها برایشان ارسال خواهد شد.

گفتنی است مقدمات برپایی جشنواره «هنر زنده است» از اسفند ۹۸ شکل گرفت و امروز تبدیل به یک نهاد مدنی فرهنگی شده است که دارای هیئت موسس، شورای سیاستگذاری، هیئت داوران و دبیران بخش‌های مختلف است و به عنوان یک رویداد بخش خصوصی مورد تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در آستانه پایان اولین دوره برگزاری قرار دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>