سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۱:۰۳ ق.ظ چاپ مطلب
اکران خصوصی در سینما عصرجدید/

آغاز اکران «کلاس هنرپیشگی» با ۱۱ سینما در تهران

546947

فیلم سینمایی «کلاس هنرپیشگی» به کارگردانی علیرضا داوودنژاد از فردا چهارشنبه در ۱۱ سینمای تهران اکران عمومی می‌شود.

فیلم سینمایی «کلاس هنرپیشگی» به کارگردانی علیرضا داوودنژاد از فردا چهارشنبه در ۱۱ سینمای تهران اکران عمومی می‌شود.

سعید خانی مدیر پخش مؤسسه نسیم صبا به سوره سینما گفت: فیلم سینمایی «کلاس هنریشگی» به کارگردانی علیرضا داوودنژاد از فردا به سرگروهی سینما عصر جدید در تهران با ۱۱ سالن اکران می‌شود. همزان با تهران، در مشهد، شیراز، سنندج و اهواز هم این فیلم را اکران می‌شود. فردا شب ساعت ۲۱:۳۰ در سینما عصر جدید با حضور اهالی مطبوعات، عوامل فیلم و سینماگران اکران خصوصی این فیلم برگزار خواهد شد.

وی افزود: از دو ماه قبل قرارداد اکران این فیلم بسته شده بود به همین دلیل ما می‌دانستیم چه زمانی اکران خواهیم داشت و طبق آن برنامه‌ریزی‌هایی را در این زمینه انجام دادیم. از آنجا که تبلیغات محیطی گران است و همه این را می‌دانیم، بعید می‌دانم بتوانیم فعالیت زیادی در این زمینه داشته باشیم. تیزر «کلاس هنرپیشگی» از دیشب از تلویزیون پخش شده. تبلیغات ما برای این فیلم به طور گسترده در فضای مجازی ادامه خواهد یافت.

خانی درباره انتخاب سینما عصر جدید گفت: عصر جدید به خاطر نسبتی که با قشر خاص و دانشجو دارد گزینه مناسبی برای سرگروهی بود. علت انتخاب اوایل مهرماه برای اکران «کلاس هنرپیشگی» باز شدن دانشگاه‌ها و جذب قشر دانشجو بود. لازم به یادآوری است که فیلم ۱۵ دقیقه کوتاهتر از نسخه اکران جشنواره فجر است. امیدواریم از همه حمایت‌ها در زمان اکران این فیلم برخوردار شویم و فروش خوبی برای این فیلم که تجربه‌ای خاص در فیلمسازی است داشته باشیم.

«کلاس هنرپیشگی» بعد از «مرهم» تازه‌ترین فیلم علیرضا داوودنژاد است که تجربه جدیدی در فرم و روایت دارد. در این فیلم که به نوعی یک فیلم خانوادگی است، رضا داوودنژاد، زهرا داودنژاد، محمدرضا داوودنژاد، مهرداد کیش‌مهر، احترام‌السادات حبیبیان، عباس حبیبیان، مسعود میری، کیارش داوودنژاد، یلدا محمودی، انوش محمودی، کبری حسن‌زاده، اقدس سعادت رضایی، زهرا حبیبیان و مهرانگیز عدالت بازی کرده‌اند.