سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ اسفند ۱۳۹۹ در ۴:۱۲ ب.ظ چاپ مطلب

فاطمه آل عباس مهمان برنامه «دست در دست» می‌شود

fateme-ale-abbas-dastdardast

برنامه «دست در دست» در شبکه دو سیما شنبه ۲۳ اسفندماه میزبان فاطمه آل عباس، گوینده رادیو است.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ «دست در دست» در بیست و هفتمین قسمت از شب‌نشینی زمستانی خود که شنبه حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن خواهد شد؛ از فاطمه آل عباس بانوی گوینده کشورمان میزبانی خواهد کرد.

همچنین این برنامه در بخش دیگری از این شب‌نشینی میزبان عاطفه وروانی فراهانی مسئول گروه جهادی کمک مومنانه تهران است. این گروه در زمینه تامین بسته ارزاق،دارو،درمان،جهیزیه،تهیه لوازم تحریر،البسه،ویلچر،تبلت دانش آموزی،پخش غذای گرم،تقدیر از خانواده های شهدا و … فعال است.

گفتنی است «دست در دست» در ویژه برنامه فصل زمستانی خود تا کنون میزبان ایرج حریرچی، کیانوش جهانپور،رسول نجفیان، سیاوش طهمورث، امیر کاظمی، فریبا متخصص، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، عنایت بخشی، شهرام عبدلی،  مریم سعادت، علیرضا مسعودی،  سعید و سپند امیرسلیمانی،  محمد نادری و .. بوده و علاوه بر پرداختن به موضوعاتی مثل زمستان و تاثیرگذاری افراد در بزنگاه‌های اجتماعی و تاریخی به موضوع مهم همراهی افراد جامعه در جدیدترین میدان همدلی یعنی دوران  شیوع کرونا پرداخته و در این مسیر هم‌صحبت افرادی می‌شود که گام‌های موثری در یاری رساندن به همنوعان خود برداشته‌اند.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی، اجرای سیاوش عقدایی و کارگردانی بهار ارجمند که پنجشنبه، جمعه و شنبه  بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>