سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ فروردین ۱۴۰۰ در ۷:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب

ثبت یک رکورد منحصر به فرد در اکران آنلاین برای «شنای پروانه»

shenaye-parvaneh

فیلم سینمایی «شنای پروانه» با ثبت یک رکورد منحصر به فرد به اکران آنلاین خود ادامه می‌دهد.

به گزارش سوره سینما، فیلم سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت توانست در دو روز ابتدایی اکران آنلاین خود که در فیلیمو و نماوا در حال انجام است به فروش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی برسد.

این فروش در حالی رقم خورده است که از ابتدای اکران آنلاین که از نوروز سال گذشته آغاز شده است ۳۶ فیلم به نمایش عمومی در آمدند و فروش «شنای پروانه» در دو روز ابتدایی به عنوان یک رکورد در میان آثار اکران آنلاین توانسته است در جذب مخاطب موفق عمل کند.

نخستین ساخته سینمایی محمد کارت به تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی پیش از اکران آنلاین در سینماهای سراسر کشور در دو نوبت روی پرده رفت و سپس در ایام نوروز ۱۴۰۰ در پلتفرم‌های  فیلیمو و نماوا اکران آنلاینش را آغاز کرد.

جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیر آقایی، علی شادمان، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، ایمان صفا، بهروز پناهنده، ناهید مسلمی،  نادر شهسواری، روح الله مهرابی، نیلوفر شهفری، محمد مطهری‌پور با معرفی آبان عسکری و هنرمندی پانته‌آ بهرام و حضور افتخاری علیرضا داودنژاد در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌‌اند.

سرمایه گذاری این فیلم را محمدصادق رنجکشان بر عهده داشته و سید مازیار هاشمی مجری طرح این فیلم سینمایی است.

«شنای پروانه» سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردم را از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>