سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ شهریور ۱۳۹۲ در ۸:۰۷ ق.ظ چاپ مطلب
احتمال همکاری با علیرضا نادری/

مزدک میرعابدینی «کچو مثقال» را می‌سازد/ نگارش فیلمنامه اولین فیلم بوکس در ایران

mazdak-mir-abedini

مزدک میرعابدینی برای ساخت فیلم سینمایی «کچو مثقال» به دنبال سرمایه‌گذار است.

مزدک میرعابدینی برای ساخت فیلم سینمایی «کچو مثقال» به دنبال سرمایه‌گذار است.

مزدک میرعابدینی فیلمنامه‌نویس و بازیگر درباره فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: فیلمنامه «کچو مثقال» را آماده ساخت دارم. چند سال روی نگارش آن کار کرده‌ام و این روزها به دنبال سرمایه‌گذار برای ساخت آن می‌گردم. این فیلم پروداکشن سنگین و بازیگران مطرحی دارد بنابراین برای تولید آن قطعا به یک سرمایه‌گذار احتیاج دارم.

وی افزود: کچو مثقال اسم یک ده در اطراف کویر است. داستان این فیلم درباره چند فرزند است که از خارج برای دیدن پدرشان برمی‌گردند و بعد از مدت‌ها دور هم جمع می‌شوند.  فیلم تقریبا فضای بومی دارد. فیلمنامه را خیلی دوست دارم و در اولین فرصت آن را می‌سازم.

میرعابدینی که سابقه بازیگری هم دارد در این‌باره گفت: معمولا در فیلم‌هایی که خودم آنها را نوشته‌ام بازی هم کرده‌ام. فقط بازیگر یا فقط کارگردان نیستم و سعی می‌کنم یک درگیری همه‌جانبه با فیلم داشته باشم. فیلم سینمایی «همه چیز برای فروش» و «اکباتان» را آماده نمایش دارم. در «همه چیز برای فروش» نقش کاراکتری به نام ال تی مخفف التفات را بازی می‌کنم که برادر بزرگ صابر ابر و مرید اوست.

وی گفت: یک فیلمنامه دیگر که در واقع اولین فیلم بوکس در ایران است را هم آماده دارم که قرار است محمد احمدی تهیه‌کننده آن باشد ولی فعلا وضعیت ساختش معلوم نیست. برای بازی در فیلم سینمایی «پدرکشی» صحبت‌هایی با علیرضا نادری داشته‌ام ولی هنوز چیزی قطعی نیست.

بازی در فیلم سینمایی «بدرود بغداد» از دیگر تجربه‌های وی در زمینه بازیگری است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>