سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب

تولید برنامه جدید «هیأت آنلاین» با اجرای صابر خراسانی

heyat-online

«هیأت آنلاین» ویژه برنامه رمضانی با اجرای صابر خراسانی است که در گفتگو با جامعه ذاکر، منبری و شاعر از وبسایت و اپلیکیشن هیأت آنلاین پخش می‌شود.

به گزارش سوره سینما، «هیأت آنلاین» به کارگردانی امیر تاجیک در قالب گفتگو با شاعران آیینی، قاریان برتر، وعاظ، سخنرانان مذهبی و مداحان شاخص کشور تولید شده است. شرکت «های وب» حامی تولید این برنامه است.

این برنامه با اجرای صابر خراسانی به مسائل کمتر پرداخته شده زندگی مهمانان خود، از کودکی، ترس ها و دغدغه ها، تاثیر فضای مجازی در هیئات، تجربه مرگ و ناگفته هایشان می پردازد و از آنها می خواهد خودشان را یک هفته جای رییس جمهور بگذارند.

ماشاالله عابدی، مهدی سلحشور، برادران خمسه، امیر عباسی، حامد علیزاده، مجید تال و تعداد دیگری از چهره‌های سرشناس، وعاظ برتر و شعرای آیینی مهمانان این برنامه هستند.

«هیأت آنلاین» با نویسندگی حامد عسگری در ۲۸ قسمت ۴۵ دقیقه ای از جمعه ۲۷ فروردین از وبسایت و اپلیکیشن «هیأت آنلاین» و سامانه‌های دیگر در فضای مجازی منتشر می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>