سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

اشکان منصوری خبرنگار و بازیگر سینما درگذشت + پیام‌های تسلیت

ashkan-mansouri

اشکان منصوری بازیگر سینما و خبرنگار سینمایی در پی عارضه کلیوی در سن ۴۰ سالگی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش سوره سینما، اشکان منصوری بازیگر سینما و خبرنگار سینمایی در سن ۴۰ سالگی و در پی عارضه کلیوی در بیمارستان میلاد تهران به دیار باقی شتافت.

او دانش‌آموخته رشته بازیگری بود و در فیلم‌ سینمایی «هزار پا»، مجموعه‌های تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه»، «پرستاران» و سریال نمایش خانگی «رقص روی شیشه» به ایفای نقش پرداخته بود.

اشکان منصوری علاوه بر حضور در عرصه بازیگری به عنوان خبرنگار نیز در خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان فعالیت داشت.

سوره سینما درگذشت این هنرمند جوان را به خانواده وی و جامعه هنری تسلیت می‌گوید.

پیام تسلیت سازمان سینمایی حوزه هنری

در این پیام آمده است:

«إِنَّا لِلّه و إِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری با نهایت دریغ و افسوس درگذشت اشکان منصوری، خبرنگار پرتلاش و هنرمند جوان عرصه فرهنگ و هنر را به خانواده محترم ایشان و جامعه سینمایی و رسانه‌ای تسلیت می‌گوید.

از خداوند تبارک و تعالی برای این همکار عزیز آرامش ابدی و رحمت واسعه و برای دوست‌دارانش صبر و بردباری مسئلت داریم.

یاد و خاطره‌اش همیشه ماندگار…»

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی

متن پیام علیرضا تابش به شرح زیر است:
«رنج تحمل فقدان در این روزها سخت‌تر از همیشه و باور از دست دادنِ بنده خوب خدا، جوانی صادق، پرتلاش و خوشنام، تلخ‌تر و تکان‌دهنده‌تر است.

درگذشت اشکان منصوری خبرنگار و هنرمند پرتلاش عرصه تئاتر و سینما، به واسطه ابتلا به بیماری کلیوی، خانواده و همکاران و دوستدارانش را متاثر ساخت. جوانی که احترام، مردم داری، تخصص، تلاش، انصاف، اعتدال، مهربانی و صداقت از او خاطراتی را بر جای گذاشت که مرورشان، قلب هر آن که او را می‌شناخت، می‌لرزاند و بغض‌ها را عمیق‌تر از همیشه می‌ترکاند… در کشاکش همین نامرادی‌ها باید در برابر تقدیر حضرت حق تسلیم بود و به سرچشمه امید و رحمت، توکل کرد و پذیرفت آنچه سهمگین و تلخ است…

این مصیبت را به جامعه رسانه‌ای و هنری کشور و به دوستداران آن عزیز و به خصوص بستگان داغدار این جوان عزیز تسلیت عرض می کنم و از پروردگار قادر متعال، برای بازماندگان محترم صبر و برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت واسعه الهی آرزومندم.»

پیام تسلیت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

در این پیام آمده است:

«عادت نمی‌کنیم

به نام خدایی که بازگشت همه به سوی اوست. در این روزهای تلخ، روزهای پر از خبرهای اندوه‌بار، جوانمرگی و حسرت، شنیدن خبر درگذشت نابهنگام دوست و همکار رسانه‌ای اشکان منصوری عزیز قلبمان را به درد آورد. اگر چه کار در فضای رسانه، نوشتن و خواندن این خبرهای تلخ را به سنت تبدیل کرده، اما به این حجم از شوربختی، جوانمرگی و فراق عادت نمی‌کنیم، به ویژه که مرگ، این بار دوست جوان، بازیگر پرتلاش و باانگیزه‌مان را از ما ربوده است. در این مصیبت بزرگ، با قلبی آکنده از غم در کنار خانواده محترم منصوری هستیم و دوست و همکارمان را به دریای بیکران رحمت الهی می‌سپاریم. یادش گرامی. »

پیام تسلیت روابط عمومی سازمان سینمایی

در این پیام آمده است:

«هو الحی الذی لایموت

اشکان منصوری خبرنگار خوشنام و فعال سینمایی درگذشت.

روابط عمومی سازمان سینمایی در گذشت ناگهانی این خبرنگار و بازیگر پرتلاش را به خانواده آن مرحوم و همکارانش در باشگاه خبرنگاران جوان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات مسئلت دارد. »

پیام تسلیت روابط عمومی موسسه تصویرشهر

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت غمبار خبرنگار اخلاق مدار و دلسوز عرصه فرهنگ و هنر زنده یاد اشکان منصوری پورشیرازی موجب تالم و اندوه فراوان گردید.

روابط عمومی موسسه تصویر شهر ضمن ابراز تاسف و همدردی، فقدان تاثر برانگیز این خبرنگار با اخلاق را به خانواده محترم، اصحاب فرهیخته رسانه و فرهنگ و هنر تسلیت می گوید و از خداوند منان برای آن انسان فقید سعید رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

روحش شاد و یادش گرامی باد.»