سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۰:۵۳ ق.ظ چاپ مطلب
«رنگ شب» 15 مهرماه کلید می‌خورد/

فریبرز عرب‌نیا تعدادی از عوامل پشت صحنه سریالش را انتخاب کرد

Arab-Nia

تهیه‌کننده «رنگ شب» به کارگردانی فریبرز عرب‌نیا از انتخاب تعدادی از عوامل و مذاکره با بازیگران برای این مینی سریال خبر داد.

 تهیه‌کننده «رنگ شب» به کارگردانی فریبرز عرب‌نیا از انتخاب تعدادی از عوامل و مذاکره با بازیگران برای این مینی سریال خبر داد.

بهروز خوش رزم درباره وضعیت کنونی این کار به سوره سینما گفت: مدتی است پیش تولید این مینی سریال به صورت جدی شروع کرده ایم و در حال حاضر مشغول بازبینی لوکیشن و انتخاب بازیگران هستیم. طبق برنامه ریزی انجام شده ۱۵ مهرماه کار را کلید خواهیم زد.

وی ادامه داد: تعدادی از عوامل پشت صحنه مانند مدیر تصویربرداری حسن اسدی، مدیر تولید: مهدی بدرلو، طراح گریم: محسن موسوی، مدیر تدارکات: پرویز کاظم لو، دستیار کارگردان و برنامه ریز: اکبر نصیری، حضورشان قطعی شده است و به زودی بقیه عوامل انتخاب خواهند شد.

خوشرزم افزود: این مینی سریال در ۵ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای برای سیما فیلم آماده می شود و طبق قرار داد ما باید تا بهمن ماه کار را ارائه دهیم. اکثر تصویربرداری در تهران و بخشهایی هم در لواسان انجام خواهد شد. این مینی سریال فضایی پلیسی و معمایی دارد. قصه‌اش، بسیار پرفراز و نشیب و جذاب است. نقش اصلی را فریبرزعرب نیا بر عهده خواهد داشت.

فریبرز عرب‌نیا بازی در فیلم‌های سینمایی «سلطان»، «ضیافت»، «شوکران»، «چ»، «تختی» و… را در کارنامه خود دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>