سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۳ ب.ظ چاپ مطلب

باشگاه فیلم سوره کتابهای سوره مهر را اقتباس سینمایی می‌کند

Bashgah-Souremehr

موسسه سوره مهر و باشگاه فیلم سوره برای اقتباس داستانی کتاب‌های این موسسه تفاهم نامه امضا کردند.

به گزارش سوره سینما، محمدجواد موحد مدیر باشگاه فیلم سوره و علی اکبر شیروانی مدیر موسسه سوره مهر برای اقتباس آثار داستانی چاپ شده در مؤسسه سوره مهر و تولید فیلمنامه و طرح های سینمایی یا سریال تلویزیونی بر اساس آنها توسط باشگاه فیلم سوره تفاهم نامه امضا کردند.

طبق این تفاهم نامه مقرر شد در سال اول این همکاری مشترک، ۱۰ اثر داستانی موسسه سوره مهر توسط باشگاه فیلم سوره اقتباس شده و به طرح‌های تصویری برای تولید فیلم سینمایی، سریال یا تله‌فیلم تبدیل شود.

بر همین اساس دو کتاب «زن آقا» و «دسته یک» نخستین کتاب هایی هستند که اقتباس آنها آغاز شده است. طرح سریال تلویزیونی بر اساس کتاب «زن آقا» توسط محدثه پیرهادی درحال نگارش است و طرح سریال تلویزیونی بر اساس «دسته یک» را نیز احمد حیدریان به رشته تحریر در می‌آورد.

گفتنی است کتاب زن آقا به قلم زهرا کاردانی کتاب درباره سبک زندگی خانواده های جامعه روحانیت است. کتاب دسته یک نیز بازروایی خاطرات شب عملیات به قلم اصغر کاظمی که در مورد تحسین رهبر انقلاب نیز واقع شده و به چاپ هفدهم رسیده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>