سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۵ ق.ظ چاپ مطلب

حضور همزمان «قصیده گاو سفید» در دو جشنواره مهم جهانی

ghaside-gave-sefid

فیلم سینمایی «قصیده گاو سفید» همزمان در هفتاد‌و‌یکمین جشنواره فیلم برلین و بیستمین جشنواره ترایبکا به نمایش در می‌آید.

به گزارش سوره سینما، فیلم سینمایی «قصیده گاو سفید» به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم و تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی در اولین نمایش جهانی خود در دو جشنواره مهم برلین و ترایبکا روی پرده خواهد رفت.

با شروع بخش ویژه تابستانی جشنواره برلین، فیلم سینمایی «قصیده گاو سفید» که در بخش مسابقه اصلی این جشنواره حضور دارد در سینماهای روباز شهر برلین به روی پرده خواهد رفت. جشنواره برلین از تاریخ ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) تا ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد) به مدت ۱۱ روز ادامه خواهد داشت. نمایش افتتاحیه «قصیده گاو سفید» در تاریخ ٢٨خرداد است و در روزهای ٢٧ ، ٢٨ و ٢٩ خرداد ، سه نمایش در جشنواره خواهد داشت. امسال جشنواره برلین به علت پاندمی کرونا تمامی نمایش‌های خود را در هفده سینمای روباز شهر برلین برگزار خواهد کرد.

همچنین جشنواره ترایبکا نیز همزمان از تاریخ ١٩ خرداد کار خود را در شهر نیویورک آغاز می‌کند.

ترایبکا که از مهمترین جشنواره‌های فیلم‌های مستقل در جهان است امسال بیستمین سالگرد تاسیس خود را در شهر نیویورک جشن می گیرد و به دلیل پاندمی کرونا نمایش‌های خود را در سینماهای روباز شهر نیویورک برگزار خواهد کرد.

فیلم «قصیده گاو سفید» که در بخش «هفته منتقدین» این جشنواره حضور دارد در روزهای ٢٩ و ٣٠ خرداد به نمایش در خواهد آمد.

مریم مقدم، علیرضا ثانی‌فر، آوین پوررئوفی و پوریا رحیمی‌سام بازیگران نقش‌های اصلی این فیلم هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>