سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ تیر ۱۴۰۰ در ۲:۳۳ ب.ظ چاپ مطلب

مستند «مواضع بهشتی» و «مصیر» ویژه سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی

shahid-beheshti-tv4

مجموعه مستند «مواضع بهشتی» و برنامه «مصیر» به مناسبت چهلمین سالگرد شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر از یکشنبه ششم تیرماه از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، گروه اجتماعی شبکه چهار به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان در حادثه ۷ تیر۱۳۶۰ ،  دو برنامه «مصیر» و «مواضع بهشتی»، ویژه گرامیداشت یاد ایشان تدارک دیده شده است.

در مجموعه مستند چهار قسمتی «مواضع بهشتی» کاری از کانون اندیشه جوان با همکاری گروه اجتماعی شبکه چهار است که در آن آرا و نظریه های شهید سید محمد حسینی بهشتی بررسی خواهد شد، همچنین در این برنامه به موضوعاتی نظیر :

او چگونه می اندیشید؟

نظرات او در حوزه عدالت، آزادی ها اجتماعی، تعلیم و تربیت، ارکان اصلی نظام اجتماعی، نهاد و نهادسازی چه بود؟

درباره معماری حقوقی او بر قانون اساسی چه می دانید؟

پرداخته می شود و اینکه اساسا شهید بهشتی را آنطور که شایسته است باید شناخت.

این مجموعه مستند از یکشنبه ۶ تیر تا چهارشنبه ۹ تیر هر روز ساعت ۱۹ پخش خواهد شد.

برنامه «مصیر» نیز به همین مناسبت با بررسی ابعاد فکری این شهید بزرگوار با حضور حجت الاسلام والمسلمین ایزدهی و اجرای دکتر عطاءالله بیگدلی روی آنتن می رود. این برنامه امشب (یکشنبه ۶تیر) ساعت۲۱ از شبکه چهار پخش می شود.

«مصیر» با پخش های آیتم های تولیدی و گفتگو با مهمانان با محوریت موضوعاتی چون شیوه تبلیغ نوین، عدالت، تشکیلات و کادرسازی، مدیریت انقلابی و … تهیه و پخش می گردد. از بخش های دیگر این برنامه می توان به معرفی کتاب های منتشر شده در خصوص شهید بهشتی اشاره کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>