سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۹ ق.ظ چاپ مطلب

سومین رویداد «رویازی» فراخوان داد

Royazi

مرکز انیمیشن حوزه هنری سومین رویداد پیچ انیمیشن «رویازی» را آبان‌ماه‌ ۱۴۰۰ در تهران برگزار می‌کند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، مرکز انیمیشن حوزه هنری با هدف شفاف‌سازی اقتصاد انیمیشن، کمک به تأمین و تولید محتوا، شبکه‌سازی متخصصان و مربیان، ایجاد چرخه تولید صنعتی در انیمیشن و تبیین ظرفیت‌های اقتصادی انیمیشن، سومین رویداد پیچ انیمیشن «رویازی» را در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌کند.

شناسایی و تأمین خواسته‌های محتوایی سرمایه‌گذاران و خریداران انیمیشن و شناسایی و آموزش تخصصی تیم‌های مستعد و فعال در این عرصه از دیگر اهداف این رویداد است.

براین اساس علاقه‌مندان می‌توانند در ۳ بخش فیلم سینمایی، سریال و میان‌رسانه‌ایی بدون محدودیت در ژانر، تکنیک، مخاطب و مدت زمان اثر در این رویداد ثبت‌نام کنند.

بر اساس اعلام دبیرخانه دائمی رویداد «رویازی»، مهلت ثبت نام در این رویداد از ۱۳ تیر ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و تا ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

با توجه به شیوع ویروس کرونا زمان‌بندی رویداد قابل تغییر است.

تولیدکنندگان انیمیشن می‌توانند با تکمیل فرم ثبت‌نام در وب‌سایت رویازی به آدرس royazi.com طرح خود را برای شرکت در این رویداد ثبت کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>