سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ تیر ۱۴۰۰ در ۱:۵۷ ب.ظ چاپ مطلب

ساترا و رگولاتور کاتالانیا تفاهم کردند/ همکاری در حوزه کودک و سواد رسانه‌ای

satra-spain

دکتر محمدصادق امامیان رئیس سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) و دکتر راجر لوپاخر رئیس شورای صوت وتصویر کاتالونیا در خصوص انجام همکاری‌های دو رگولاتور تفاهم کردند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی ساترا؛ در این دیدار طرفین درباره تنظیم‌گری سرویس‌ها و پلتفرم‌های صوتی و تصویری، انواع مجوزدهی، برنامه‌های هر دو سازمان در خصوص سواد رسانه‌ای، حمایت از کودکان و بحث تکثرگرایی در رسانه‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

از جمله‌ بخش‌های مهم دیگر این دیدار، تفاهم در خصوص نحوه تنظیم‌گری پلتفرم‌های بین‌المللی قدرتمند، حمایت از تولید محتوای بومی و سهم رسانه‌های آنها همچنین تنظیم بازار و پایداری رسانه‌های بومی و ملی کشور است.

در پایان این جلسه نیز علاوه بر ادامه همکاری‌های دو سازمان، مقرر شد رئیس شورای صوت و تصویر کاتالونیا طی جلسه‌ای آنلاین به ارائه برنامه‌ها و اهداف این سازمان برای سال جاری در خصوص مسائلی همچون حمایت از کودکان، تبلیغات، تکثرگرایی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و سرویس‌های پخش عمومی بپردازد و زمینه‌های گسترش روابط پیگیری شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>