سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۴ ق.ظ چاپ مطلب

ساترا و سمپاد تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند/ تمرکز بر سواد فضای مجازی و تنظیم‌گری اجتماعی دانش‌آموزان

satra-sampad

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ســاترا) و سازمـان ملی پرورش اســتعدادهای درخشـان (سمپاد) تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط‌عمومی ساترا؛ سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ســاترا) و سازمـان ملی پرورش اســتعدادهای درخشـان (سمپاد) در زمینه همکاری‌های دوجانبه در حوزه دانش‌آموزان تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه دو طرف (ساترا و سمپاد) به‌منظور همکاری در برگزاری جشنواره‌ها، کارگاه‌ها و آموزش بهره‌گیری بهینه از فضای رسانه‌های هوشمند، تشکیل کارگروه سواد فضای مجازی دانش‌آموزی، برگزاری کارسوق‌ها و دوره‌های دانش‌آموزی توانمندسازی دانش‌آموزان و همکاری در اجرای پروژه‌های تولیدی، پژوهشی و رسانه‌ای با یکدیگر همکاری خواهند داشت.

در همین راستا بهره‌گیری از ظرفیت امکانات و مراکز نوآوری هر دو مجموعه برای برگزاری همایش‌ها، مسابقات و کارگاه‌ها، همکاری در برگزاری جشنواره‌ها، پژوهش‌ها، نظرسنجی‌ها، همکاری‌های مؤثر در فعالیت‌های رسانه‌ای مشترک در حوزه دانش‌آموزی از جمله تعهدات مندرج ساترا و سمپاد در این تفاهم‌نامه است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>