سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ مرداد ۱۴۰۰ در ۴:۵۵ ب.ظ چاپ مطلب

برنامه «دل بی‌تاب» را در فیلیمو رایگان ببیند

dele-bitab

به مناسبت ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع)، برنامه «دل بی‌تاب» ویژه‌برنامه عزاداری دهه اول محرم فیلیمو، به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط‌عمومی فیلیمو، هم‌زمان با آغاز محرم و همچنین گسترش کرونا در کشور و لزوم در خانه ماندن مردم در شرایط قرمز کرونایی، فیلیمو برنامه «دل بی‌تاب» را که محتوایی مناسب این ایام دارد را رایگان کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به فیلیمو به تماشای این برنامه بنشینند.

«دل بی‌تاب» به کارگردانی امیرحسین آرسین و تهیه‌کنندگی احمد اسم‌رام ویژه ایام سوگواری حضرت اباعبدالله (ع) در ماه محرم آماده پخش از فیلیمو شد.

هنرمندان و کارشناسان مذهبی حاضر در این برنامه پردیس پورعابدینی، حامد عسکری، صابر خراسانی، احسان عبدی‌پور و محمدحسین رجبی دوانی هستند.

پردیس پورعابدینی، بازیگر جوان سریال «آقازاده» که با حضور در این اثر به دنیای بازیگری معرفی شد، با حضور در «دل بی‌تاب» روایتگر مقتل امام حسین (ع) است.

همچنین فاطمه عبادی، برگزیده دور نخست برنامه عصر جدید، با حضور در «دل بی‌تاب» تصویرسازی با شن را همراه با متون خوانده‌شده انجام می‌دهد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>