سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۹ ب.ظ چاپ مطلب

ادامه تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «هم سایه»

sharghe-behesht

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «هم سایه» به کارگردانی محمدحسین غضنفری و تهیه‌کنندگی علی پورکیانی در تهران ادامه دارد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط‌عمومی پروژه، علی پورکیانی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «هم سایه» با اشاره به آخرین وضعیت ساخت این سریال گفت: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «هم سایه» به کارگردانی محمدحسین غضنفری و با فیلمنامه‌ای نوشته تهمینه بهرام علیان و ارسلان امیری، از بهمن‌ماه سال ۹۹ در تهران آغاز شده و همچنان ادامه داد البته چند بار به دلیل گسترش بیماری کرونا و باهدف حفظ جان عوامل و بازیگران مجبور به تعطیلی پروژه شدیم.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تصویربرداری سریال «هم سایه» تا اواخر مهرماه ادامه پیدا کند و هم اکنون هم‌زمان با تصویربرداری، تدوین آن نیز در حال انجام است و مسعود سخاوت دوست نیز ساخت موسیقی را بر عهده گرفته است.

پور کیانی ادامه داد: مجموعه تلویزیونی «هم سایه» یک ملودرام عاشقانه است که قرار است در ۳۵ قسمت از شبکه سه سیما پخش شود و بر اساس آنچه که به ما اعلام شده پخش آن بعد از پایان سریال «گاندو» آغاز خواهد شد.

پیام دهکردی، شقایق فراهانی، مجید مظفری، فرید سجادی‌حسینی، مائده طهماسبی، آزاده سیفی، امیراحمد قزوینی، محیا دهقانی، شیدا خلیق، مهران رجبی، مریم کاظمی، جلال فاطمی و ناصر سجادی‌حسینی از جمله بازیگران مجموعه تلویزیونی «هم سایه» هستند.

محمدحسین غضنفری تدوینگر شناخته شده سینما و تلویزیون است و تدوین فیلم‌های سینمایی همچون «میم مثل مادر»، «شب واقعه»، «برف روی شیروانی داغ» و مجموعه‌های تلویزیونی «رهایم نکن»، «آپارتمان»، «شیخ بهایی» و «طلسم شدگان» را برعهده داشته است و سیمرغ بلورین بهترین تدوین را برای فیلم «شب واقعه» به کارگردانی شهرام اسدی از جشنواره فیلم فجر کسب کرده است و سریال «شرق بهشت» اولین تجربه وی در مقام کارگردانی است.

علی پورکیانی تهیه‌کننده سریال نیز تاکنون تهیه‌کنندگی مجموعه‌های پربیننده‌ای همچون «رهایم نکن»، «کشیک قلب» و «بیداری» را در کارنامه خود داشته است.

تهمینه بهرام علیان و ارسلان امیری نیز سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را همراه با آیدا پناهنده برای فیلم «زالاوا» از جشنواره فیلم فجر به دست آوردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>