سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ شهریور ۱۴۰۰ در ۱:۰۹ ب.ظ چاپ مطلب

«بی چارچوب» با نگاهی تحلیلی و طنز راهی آنتن شبکه چهار می‌شود

bi-charchoop

برنامه «بی چارچوب» با اجرای جواد مولانیا از شنبه ۶ شهریورماه، هر هفته روی آنتن شبکه چهار سیما خواهد رفت.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط‌عمومی، برنامه «بی چارچوب» به تهیه‌کنندگی حامد مهربانی، احسانی حسینی و با اجرای جواد مولانیا از شنبه ۶ شهریورماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه ۴ خواهد رفت.

این مجله تلویزیونی که شب‌های شنبه هر هفته روی آنتن می‌رود، کاری از گروه ادب و هنر شبکه ۴ است که با لحن طنز و جدی به حوزه‌های مختلف ادبی و هنری پرداخته و سعی می‌کند با نگاهی تحلیلی به اخبار و مسائل روز ادب و هنر، رویکرد انتقادی و مطالبه‌گرانه داشته باشد.

از کارشناسان ثابت «بی چارچوب» که در هر قسمت به موضوعات مختلف ادبی و هنری می‌پردازند، می‌شود به آرش خوش‌خو، جمال رحمتی، میلاد عرفان پور، علی شمس، محمدرضا وحیدزاده اشاره کرد.

تیم محتوایی و نویسندگان برنامه را جمعی از روزنامه‌نگاران فرهنگی و هنری تشکیل می‌دهند که می‌توان به: محمدجواد ترابی، احسان زیور عالم، صوفیا نصرالهی، فرنوش آبا، الهه صالحی و حامد آبکنار اشاره کرد.

بازپخش این برنامه یکشنبه هر هفته ساعت ۹ صبح و ۱۶ بعدازظهر خواهد بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>