سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ شهریور ۱۴۰۰ در ۶:۵۳ ب.ظ چاپ مطلب

محمود جعفری و روح‌الله زمانی مهمان «دست در دست» می‌شوند

zamani-jafari

محمود جعفری بازیگر پیش‌کسوت سینما، تلویزیون و تئاتر و روح‌الله زمانی بازیگر جوان فیلم سینمایی «خورشید» از مهمانان برنامه شبانه «دست در دست» هستند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط‌عمومی شبکه دو، برنامه «دست در دست» یکشنبه ۲۱ شهریورماه میزبان محمود جعفری بازیگر، نویسنده و کارگردانی می‌شود که این روزها بازی در سریال «در کنار پروانه‌ها» را روی آنتن دارد.

همچنین دیگر مهمان این برنامه روح‌الله زمانی بازیگر جوان فیلم «خورشید» ساخته مجید مجیدی است.

گفتنی است «دست در دست» یک شب‌نشینی و دورهمی از جنس مردم است. مهمانانی از اقشار مختلف شامل هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های شناخته شده، نخبگان جوان و نیروهای جهادی دور یک میز کنار هم قرار می‌گیرند و درباره یک موضوع واحد از مباحث روز گرفته تا موضوعات و دغدغه‌های اصلی مردم، کرونا و … با هم گفتگویی صمیمانه را پیش می‌برند.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که جمعه ساعت ۲۳:۰۰ و شنبه و یکشنبه ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>