سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
به مناسبت روز ملی سینما؛

تفاهم‌نامه کارآفرینی دانشجویان سینما میان دانشگاه سوره و پلتفرم «سینِماک» امضا شد

daneshgah-sooreh

تفاهم‌نامه همکاری باهدف کارآفرینی دانشجویان سینما میان دانشگاه سوره و پلتفرم آموزشی و پژوهشی «سینِماک» به مناسبت روز ملی سینما تنظیم و به امضای طرفین رسید.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط‌عمومی پلتفرم آموزشی و پژوهشی «سینِماک»، تفاهم‌نامه همکاری باهدف کارآفرینی و توانمندسازی دانشجویان سینما میان دانشگاه سوره و پلتفرم آموزشی و پژوهشی «سینِماک»، روز گذشته ۲۱ شهریورماه به مناسبت روز ملی سینما تنظیم و به امضای طرفین رسید.

بر اساس این تفاهم‌نامه پلتفرم آموزشی و پژوهشی «سینِماک» متعهد شد برای تأمین محتوای بصری از توانمندی دانشجویان دانشگاه سوره بهره‌مند شوند. همچنین مقرر شد به‌منظور بررسی طرح‌های دانشجویان، هیئت مشترک میان دانشگاه و پلتفرم آموزشی و پژوهشی «سینِماک» تشکیل شود و طی قراردادی نسبت به تولید آنها اقدامات صورت گیرد.

همچنین قرار است گروهی منتخب از دانشجویان دانشگاه سوره مجموعه‌ای از تولیدات در زمینه‌های مختلف سینمایی را با حمایت این پلتفرم سینمایی آغاز کنند و آثار تولید شده پس از نهایی شدن مراحل تولید از طریق پلتفرم «سینِماک» نمایش داده می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>