سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ مهر ۱۳۹۲ در ۱۱:۳۸ ق.ظ چاپ مطلب
توقف «من زنده‌ام» با وجود توافق با بنیاد فارابی/

غفارزاده: امیدواریم آقای ایوبی ما را از بلاتکلیفی درآورد

mehrdad-ghaffar-zadeh

کارگردان فیلم سینمایی «گیرنده» از بلاتکلیفی شروع تولید فیلم جدید خود علی رغم توافق برای مشارکت با بنیاد سینمایی فارابی خبر داد.

کارگردان فیلم سینمایی «گیرنده» از بلاتکلیفی شروع تولید فیلم جدید خود علی رغم توافق برای مشارکت با بنیاد سینمایی فارابی خبر داد.

مهرداد غفارزاده کارگردان که مدتی پیش برای فیلمنامه سینمایی «من زنده‌ام» پروانه ساخت دریافت کرد درباره وضعیت تولید این فیلم به سوره سینما گفت: از حدود ۶ ماه پیش با بنیاد سینمایی فارابی برای جذب مشارکت در ساخت فیلم سینمایی «من زنده‌ام» وارد مذاکره شدیم. بعد از تعاملات بسیار با جلب نظر این بنیاد و اعمال اصلاحیه و نظرات آنها بر فیلمنامه قرار شد در ۵۰ درصد سرمایه گذاری این فیلم شراکت کنند.

 کارگردان فیلم سینمایی «گیرنده» ادامه داد: پیش تولید اولیه نیز برای این فیلم انجام شد تا اینکه با تغییر مدیریت جدید و انتصاب آقای ایوبی به زیر مجموعه های سازمان سینمایی دستور داده شد تا حمایت و تولید را متوقف کنند. از این رو علی رغم توافقات ما برای شروع پیش تولید جدی و تولید این فیلم بلاتکلیف هستیم.

وی افزود:  با شرایط کنونی کمی در جذب سرمایه خصوصی نیز دچار مشکل شده‌ایم و نمیدانیم سرانجام کار چیست. از آقای ایوبی مدیریت سازمان سینمایی خواستاریم برای رفع این بلاتکلیفی وضعیت تولید آثاری که توافقات را طی چند ماه انجام داده اند را مشخص کنند. مذاکرات با عوامل و تعدادی از بازیگران نیز از مدتی پیش انجام شده بود که قطعی شدن آنها متکی به تکلیف و تامین مالی این فیلم خواهد بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>