سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ مهر ۱۳۹۲ در ۱۱:۵۴ ق.ظ چاپ مطلب
فیلمی درباره فرهنگ عاشورایی/

«تشنج» با بازی علیرام نورایی کلید می‌خورد/می‌ترسم سینمایی بسازم

00

محمد خراط‌زاده «تشنج» را با موضوع فرهنگ حسینی و با بازی علیرام نورایی دو روز دیگر کلید می‌زند.

محمد خراط‌زاده به سوره سینما گفت: فیلم تلویزیونی «تشنج» را دو روز دیگر در تهران کلید می‌زنم. علیرام نورایی، رز رضوی، نازنین کریمی، امیر دزاکام، کاظم هژیرآزاد، بهروز پیروزیان، سعیده عرب، زویا امامی، رحمان مقدم با معرفی فرید طاهری در این فیلم بازی می‌کنند.

وی افزود: این فیلم درباره فرهنگ حسینی و مربوط به محرم است. فعلا دارم آن را شخصی برای تلویزیون و شبکه خانگی می‌سازم. فیلمبردار افشین علی‌زاده و صدابردار ناصر انتظاری است. خودم تدوین را انجام می‌دهم. ۱۴ جلسه فیلمبرداری در منطقه طرشت، اوشان و سعادت‌آباد داریم.

خراط‌زاده که ساخت چندین فیلم تلویزیونی را در کارنامه دارد درباره تصمیمش برای ساخت فیلم سینمایی گفت: فعلا از اینکه سمت ساخت فیلم سینمایی بروم می‌ترسم. فکر می‌کنم هنوز به آن درجه از آمادگی برای فیلم سینمایی ساختن نرسیده‌ام. دوست ندارم مثل برخی از هم‌نسلانم که بدون آمادگی به تجربه در این زمینه پرداختند فیلم بد بسازم.

خراط‌زاده ساخت فیلم‌های تلویزیونی «رفیع»، «چراغ‌هایی که روشن نشدند» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>