سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۴۸ ب.ظ چاپ مطلب

جدیدترین تیزر «تک تیرانداز» رونمایی شد/ روایتی از یک گردان تک‌نفره

Taktirndaz

هم‌زمان با آغاز اکران «تک تیرانداز»، از تیزر جدید این فیلم سینمایی که روایتی قهرمان‌محور از زندگی شهید عبدالرسول زرین است، رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه؛ هم‌زمان با آغاز اکران فیلم سینمایی «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری که از ۳۰ شهریورماه و هم‌زمان با هفته دفاع مقدس اکران خود را توسط مؤسسه «بهمن سبز» در سینماهای کشور آغاز کرده، از جدیدترین تیزر این فیلم قهرمان‌محور که ساخت آن را امید میرزایی بر عهده دارد، رونمایی شد.

نسخه سینمایی این اثر برای نمایش روی پرده سینماها، به لحاظ جلوه‌های بصری، صداگذاری و تدوین با نسخه نمایش‌داده‌شده در قاب تلویزیون تفاوت دارد و نسخه جدید این فیلم هم اکنون در سینماها در حال نمایش است.

«تک‌تیرانداز» که اولین بار در سی و نهمین جشنواره فجر به نمایش درآمد و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی و بهترین جلوه‌های ویژه می‌دانی را دریافت کرد؛ فیلمی قهرمان محور است که برشی کوتاه از حضور حماسی شهید عبدالرسول زرین، بهترین تک‌تیرانداز جنگ‌های معاصر جهان را در قالب یک داستان اکشن روایت می‌کند.

کامبیز دیرباز، امیررضا دلاوری، علیرضا کمالی، عبدالرضا نصاری، حسین پوریده، اسماعیل خلج، حسین شریفی و … ترکیب بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>