سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ مهر ۱۴۰۰ در ۳:۵۷ ب.ظ چاپ مطلب

«زندگی و زندگی» از حضور در بخش مسابقه بازماند/ بیماری نقش کودک، فیلم را ناتمام گذاشت

zendegi-va-zendegi

فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» که نسخه اولیه آن برای شرکت در بخش مسابقه سی‌وچهارمین جشنواره فیلم کودک انتخاب شده بود، به علت بیماری نقش کودک از حضور در این جشنواره بازماند.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد‌ اطلاع رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، در پی بیماری بازیگر کودک فیلم «زندگی و زندگی» فیلمبرداری چند سکانس کوتاه این فیلم به تعویق افتاد و فیلم از حضور در مسابقه جشنواره ۳۴ کودک بازماند.

علی قوی‌تن کارگردان «زندگی و زندگی» در این زمینه توضیح داد: فیلم‌برداری بخش‌های کوتاهی از فیلم مانده بود که متٲسفانه بازیگر کودک فیلم بیمار شد و ما نتوانستیم فیلم را کامل کنیم. ما تمام تلاشمان را کردیم که فیلم را جمع کنیم و به جشنواره برسانیم اما چون بیماری بازیگر کودک ما طولانی شد، به این دلیل به دبیرخانه جشنواره اطلاع دادیم که فیلم را از جشنواره خارج کنند.

گفتنی است بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، فیلم «میان صخره‌ها» به کارگردانی مختار عبداللهی جایگزین این فیلم در بخش مسابقه فیلم‌های بلند ایرانی شد.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به دبیری علیرضا تابش از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) با شعار «سینما، سرزمین خیال» برگزار خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>