سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ مهر ۱۳۹۲ در ۴:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم کوتاه «شکار» در فرانسه ساخته شد

shekar-site

فیلم کوتاه «شکار» به کارگردانى میثم مولایى در شهر دوویل، در شمال فرانسه ساخته شد.

فیلم کوتاه «شکار» به کارگردانى میثم مولایى در شهر دوویل، در شمال فرانسه ساخته شد.

سوره سینما- این فیلم که به زبان فرانسه ساخته شده و بازیگران جوان تئاتر فرانسه در آن ایفاى نقش مى کنند، محصول موسسه OFFCOURTS است. «شکار» که اولین فیلم کوتاه داستانى مولایى است، داستان زن و مرد جوانی را تعریف مى کند که در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم ازدواجشان هستند، اما با یک تلفن برنامه هایشان به هم می خورد… فیلم‌نامه «شکار» را جان رابو بر اساس ایده اى از میثم مولایى نوشته است.

این فیلم با حمایت موسسه کانادایى  OFQJ ( دفتر فرانسوى- کبکى جوانان ) تولید شده که از هنرمندانِ جوانِ فرانسه زبان در سراسر دنیا حمایت می کند. عوامل فنی«شکار» از سینماگران جوان کشورهایی از جمله فرانسه، مکزیک، شیلی، موریس و کبک کانادا هستند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: میثم مولایی . نویسنده فیلمنامه: جان رابو ( براساس فکری از میثم مولایی) ، مدیرفیلمبرداری: کارلوس جراردو گارسیا. صدابردارصحنه: سرژ دور، ونسان روبیدو. تدوین: میثم مولایی. فیلم بردار: پابلو ریوا . نور: بنجامین روهو. طراح چهره پردازی و اجرا: آن وِرهاگو، آلیکس لووِرگیت. جلوه های ویژه : سِدریک لاووئا. صداگذاری ومیکس: ژیل برناردو. دستیار کارگردان و برنامه ریز: ماری سِتبون. تصحیح رنگ: کِلِر دین. بازیگران: نادِژ نِشادی . اروان زِجنوک. آنتونی مارتین. تهیه کننده: ساموئل پِرا

shekar

میثم مولایى تا کنون آنونس بیش از هفتاد فیلم سینمایى را ساخته است که از جمله کارهاى اخیر او مى توان به فیلم‌های «چ»، «روز رستاخیز»، «برف روى کاج‌ها»، «تهران ۱۵۰۰»، «بوسیدن روى ماه»، «یه حبه قند»، «گزارش یک جشن» و … اشاره کرد. او تا کنون تندیس جشن خانه سینما را برای ساخت آنونس فیلم سینمایی «آخرین سرقت»، تندیس جشن خانه سینما برای تیزرهای فیلم سینمایی «دعوت» و سیمرغ بلورین بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر برای تیزرهای فیلم سینمایی «دعوت» را دریافت کرده است.

مولایى کارگردان تلویزیونى سریال هاى کلاه‌قرمزى است و از دیگر فعالیت‌هاى او در زمینه کارگردانى مى توان  به کارگردانى فیلم‌های مستند تلویزیونی  سیصد هزار دقیقه بعد، اولین عبور و پنجره‌ رو به حیاط اشاره کرد. از فعالیت هاى او به عنوان تدوینگر مى‌توان از فیلم هاى سینمایى «کلاه قرمزی و بچه ننه»، «عیار ۱۴» و مجموعه هاى تلویزیونى «راه شیری»، «یه تیکه زمین»، «پیدا و پنهان» و … نام برد. او هم چنین تدوین ۱۶ فیلم تلویزیونی از جمله تلفن همراه،  شیفت شب، زنگار و فیلم‌های مستندى از جمله تی‌من، فیلمبرداران سینمای ایران و … را به عهده داشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>