سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ مهر ۱۴۰۰ در ۱:۱۴ ب.ظ چاپ مطلب

چالش «سرزمین خیالی من» در جشنواره کودکان و نوجوانان کلید خورد

sarzamin khaili man

کودکان و نوجوانان می‌توانند در قالب یک ویدیو، سرزمین خیالی خود را توصیف کرده و برای جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ارسال کنند.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، در پی اعلام شعار این دوره جشنواره با عنوان «سینما؛ سرزمین خیال»، دبیرخانه جشنواره در نظر دارد تا چالشی با عنوان «سرزمین خیالی من» راه‌اندازی کند تا کودکان و نوجوانان در یک ویدیوی کوتاه توسط گوشی همراه، سرزمین خیالی خود را توصیف کرده و بال خیال خود را بر پهنه یک شهر خیالی به پرواز درآورند.

به همین منظور از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند بین ۶ تا ۱۶ ساله دعوت می‌شود که در  ویدیوهای کوتاهی (حداقل یک و حداکثر سه دقیقه) سرزمین خیالی خود را ترسیم کرده و برای جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ارسال کنند.

علاقه‌مندان از ۷ تا ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۰ مهلت دارند تا ویدیوی خود را در «واتس‌اپ» به شماره ۰۹۱۹۹۵۷۶۵۰۳ به صورت فایل ارسال کنند.

رعایت نکات زیر برای ارسال فیلم‌ها ضروری است:

– در ابتدای ویدیو کودک و نوجوان خود را با اعلام نام و نام خانوادگی، سن و شهر خود معرفی کند.

– توجه شود که صدای ویدیو حتما واضح باشد.

– ویدیو به صورت افقی گرفته شود.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به دبیری علیرضا تابش از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) با شعار «سینما، سرزمین خیال» برگزار خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>