سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مهر ۱۴۰۰ در ۱:۱۸ ب.ظ چاپ مطلب

۲۲۲۰ کودک و نوجوان از ۲۲ شهر متقاضی داوری در جشنواره‌ کودکان و نوجوانان

davari-koodak

در سی‌و‌چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان، ۲۲۲۰ کودک و نوجوان از ۲۲ شهر مختلف متقاضی داوری در جشنواره شدند.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، ۲۲۲۰ کودک و نوجوان، از ۲۲ شهر کشور متقاضی داوری آثار در سی‌و‌چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان شدند.

همانطور که قبلا در خبرها آمده بود، امسال جشنواره به‌صورت ترکیبی، در دو بخش فیزیکی و آنلاین برگزار می‌شود. به همین دلیل در شهرهای میزبان جشنواره در سطح کشور، داوران کودک و نوجوان می‌توانند به صورت فیزیکی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در سالن‌های نمایش آثار جشنواره حضور پیدا کنند و پس از تماشای فیلم‌ها در سالن جشنواره، بهترین فیلم از نگاه خود را انتخاب کنند. امسال گزینه داوری آنلاین نیز همچون سال گذشته برای کودکان و نوجوانان وجود دارد.

در این دوره همچون ادوار گذشته، بهترین فیلم از نگاه داوران کودک و نوجوان جشنواره سی و چهارم در مراسم پایانی جشنواره معرفی خواهد شد.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به دبیری علیرضا تابش از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) با شعار «سینما، سرزمین خیال» برگزار خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>