سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ مهر ۱۳۹۲ در ۱۲:۱۲ ب.ظ چاپ مطلب
سارا منجزی:

قسمت بود در «کالسکه» بازی کنم

sara-monjezi

سارا منجزی بازیگری که به جای پریناز ایزدیار در فیلم جدید آرش معیریان، «کالسکه» بازی می کند این اتفاق را نوعی اقبال حرفه‌ای به حساب آورد.

سارا منجزی بازیگری که به جای پریناز ایزدیار در فیلم جدید آرش معیریان، «کالسکه» بازی می کند این اتفاق را نوعی اقبال حرفه‌ای به حساب آورد.

منجزی به سوره سینما گفت: تنها  ۳ روز است که مقابل دوربین رفته ام ، اما خدا را شکر با گروه به خوبی ارتباط برقرار کرده ام. آقای معیریان کارگردان قابلی است که از هیچ پلانی سرسری نمی گذرد و همین موضوع باعث شده با وجود تاخیری که داشتم، به موقع در جو کار قرار بگیرم. البته من تلفن خانم ایزدیار را نداشتم و از طریق صفحه شخصی ایشان در اینترنت برای ایشان پیغام گذاشتم تا کسب اجازه کرده باشم. اینطور به نظرم آمد که دور از مرام است اگر بدون هیچ صحبتی با خود پریناز، جایش را پرکنم. امیدوارم ایشان به زودی سلامتی کامل خود را به دست بیاورد.

وی افزود: وقتی من به گروه پیوستم، فرصتی برای هیچ کاری وجود نداشت. تا همان مرحله هم ۱۰ روز از برنامه ریزی عقب بودیم و من باید به سرعت خودم را می رساندم. بلافاصله بعد از قرداد و تست گریم، یک روز را صرف دورخوانی کردیم و فردای آن روز هم کار مجددا کلید خورد. فکر می کنم قسمت این بود که این نقش به من برسد.

منجزی توضیح داد: این روزها ، من و دانیال عبادی در لوکیشنی در نیاوران جلوی دوربین رفته ایم. من نقش سارا را دارم. دختری که همیشه در آرزوی سفر به خارج از کشور زندگی کرده و در زندگی اش هم با مشکلاتی مواجه می شود. نقشم را دوست دارم و البته بیش از هر چیزی کارگردانی آرش معیریان من را به پذیرش آن ترغیب کرد، وگرنه راستش را بخواهید حادثه ای که برای بازیگر همکار رخ داد، کمی من را هم ترسانده بود.

سارا منجزی درباره دیگر بازی های خود اضافه کرد: در چند ماه اخیر ۴ پروژه سینمایی داشته ام که هنوز اکران نشده اند. «تقدیر نهایی» از محسن توکلی، «۹۰ درجه» از محمدرضا رحمانی، «سمفونی مرگ» از رضا حسنی و «سکوت پروانه ها» از شاپور شهبازی.

فیلمبرداری «کالسکه» به تهیه کنندگی محسن وزیری این روزها در نیاوران ادامه دارد.