سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ آبان ۱۴۰۰ در ۳:۳۹ ب.ظ چاپ مطلب

از مرور جشنواره فیلم کوتاه تا سیاستگذاری شهری در «بی چارچوب»

bicharchoob

برنامه تلویزیونی «بی چارچوب» شنبه اول آبان‌ماه با پرونده‌ای ویژه مهمان شبکه چهار سیما خواهد شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی برنامه؛ برنامه «بی چارچوب» شنبه اول آبان‌ماه ساعت ۲۳ از شبکه چهار سیما، در پرونده‌ای ویژه به هویت فرهنگی و هنری در مدیریت و سیاستگذاری‌های شهری می‌پردازد.

در هفته‌های گذشته خبر خرید خانه پدری فروغ فرخزاد و تبدیل آن به خانه موزه فرخزاد و همچنین نامگذاری بسیاری از معابر و اماکن شهری تهران به نام اهالی فرهنگ و هنر منتشر شد که همین، بهانه‌ اصلی پرونده ویژه این قسمت از برنامه تلویزیونی «بی چارچوب» شده است که مجریان برنامه با حضور علیرضا نادعلی (سخنگو و نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر)، مهران عباسی (کارشناس ارشد مدیریت شهری و مدیر موزه سینما) و علی حدیدی‌فر (کارشناس گردشگری فرهنگی)‌ به گفتگو با آن‌ها می‌پردازند.

همچنین در این قسمت، به بهانه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران که امسال به عنوان یکی از دروازه های ورودی اسکار شناخته شده است؛ با سید صادق موسوی (مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر جشنواره)، محمد جواد محمد (مدیر باشگاه فیلم سوره) و آرمان خوانساریان فیلمساز کوتاه سازان) گفتگوهایی درباره چالش های ساخت فیلم کوتاه در ایران، جشنواره زدگی فیلمسازان و بررسی اهمیت و ابعاد مختلف این دوره از جشنواره فیلم کوتاه تهران شده است.

از کارشناسان و مجریان این قسمت برنامه علاوه بر جواد مولانیا می‌توان به نگار حسینی، دنیا خمامی، زهرا دمزآبادی و پدرام ابدان اشاره کرد.

«بی چارچوب» به تهیه کنندگی و کارگردانی مشترک حامد مهربانی و احسان حسینی هرهفته روی آنتن شبکه ۴ می‌رود و  به موضوعات مختلف حوزه ادب و هنر با نگاهی انتقادی و مطالبه گر می‌پردازد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>