سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۰ ق.ظ چاپ مطلب

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «سلفی۲۰»

selfie20

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی۲۰» تمدید شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم کوتاه «سلفی۲۰»، براساس اعلام دبیرخانه این رویداد مهلت ارسال آثار به دومین دوره این جشنواره که پیش‌تر ۲۰ آبان ماه اعلام شده بود، تا ۳۰ آبان ماه سال جاری تمدید شد.

این تمدید به دلیل تماس‌های متقاضیان شرکت در این دوره از جشنواره «سلفی۲۰» جهت فرصت بیشتر برای ساخت آثاری مرتبط با موضوعات و بخش‌های جشنواره است.

علاقه‌مندان و متقاضیان شرکت در این رویداد هنری می‌توانند فیلم‌نامه‌ها و فیلم‌های کوتاه خود را در قالب داستانی، پویانمایی و مستند، مطابق با فراخوان و قوانین و مقررات وضع شده در آن تا تاریخ ۳۰ آبان ماه به دبیرخانه مجازی جشنواره ارسال کنند.

دومین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰»، آذر ماه ۱۴۰۰ به دبیری مریم دوستی به صورت مجازی و برخط برگزار می‌شود.  فراخوان و جزییات ثبت آثار در سایت جشنواره و دبیرخانه مجازی آن به نشانی www.selfie20shortfilmfestival.com و www.unescotech.org/selfi20 اعلام شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>