سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ آبان ۱۴۰۰ در ۴:۵۸ ب.ظ چاپ مطلب

رونمایی کمپانی دیزنی از سریال‌ها و فیلم‌های جدید دیزنی پلاس

Disney+

سالگرد دوسالگی سرویس دیزنی پلاس با معرفی سریال‌ها و فیلم‌های جدید زیرمجموعه‌های کمپانی دیزنی برگزار شد.

به گزارش سوره سینما، استودیو مارول با رونمایی از سریال «شی هالک» (She-Hulk) ادامه موفقیت سریال‌هایی از قبیل «وانداویژن» ، «شاهین» ، «سرباز زمستان» و «لوکی» را در پیش خواهد گرفت. فیلم‌برداری «شی هالک» که به بهانه شیوع کرونا به تعویق افتاده بود از اوایل امسال دوباره ازسرگرفته شد.

گفتنی است در شرایطی که هر یک از سریال‌های مارول حال و هوای خاص خود را داشته، «شی هالک» نیز یک فضای کمدی دادگاهی را دنبال می‌کند. در این سریال تاتیانا مسلِینی در نقش اصلی (شی هالک) حضور داشته و در کامیک بوک دخترخاله هالک است. وی پس از دریافت داروی احیا بخشی به نسخه خفیف‌تر هالک تبدیل شده است. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان رِنِی الیز گلدزبری، جاش سگارا و جَمیلا جمیل اشاره کرد. همچنین تیم راث در نقش «منحوس» و مارک روفالو در نقش «هالک» ظاهر شده اند.

لازم به ذکر است دیزنی از تصاویر جدید سریال «هجوم مخفی» (Secret Invasion) با بازی ساموئل ال جکسون نیز رونمایی کرد. در کنار جکسون، بن مندلسون نیز در نقش رهبر گروه شرور «اسکرول‌ها» ظاهر شده است.

شایان‌ذکر است تولید سریال «هجوم مخفی» از ماه گذشته آغاز شده و قرار است که بازیگران مشهور دیگری اعم از کینگزلی بن آدیر، امیلیا کلارک، اولویا کلمن و کریستوفر مک دانلد به مجموعه بپیوندند.

برای آن دسته از بینندگان که با «هجوم مخفی» آشنایی ندارند، این کامیک بوک نقش مؤثری در دنیای سینمایی مارول خواهد داشت. «اسکرول‌ها» موجودات بیگانه‌ای با قدرت تقلید شکل دیگران هستند؛ آنان در تیم انتقام‌جویان نفوذ کرده و خود را به‌جای قهرمانان معرفی کرده بودند. در حال حاضر مشخص نیست که به چه اندازه خط داستانی دنیای مارول دست خوش تغییر قرار گرفته و حتی ممکن است قهرمان‌هایی که توسط «ثَنوس» در فیلم «انتقام‌جویان، آخر بازی» کشته شدند، «اسکرول» باشند.

فیلم سینمایی «پینوکیو» (Pinocchio) رابرت زمکیس و تام هنکس در زمستان ٢٠٢٢ پخش خواهد شد. این در حالی است که فیلم از سال ۲۰۱۵ در دستور ساخت بوده و نام تام هنکس از ابتدا به پروژه تعلق داشته است.

رابرت زمکیس نیز به‌عنوان کارگردان و نویسنده فیلمنامه و کریس ویتز تهیه‌کننده و همچنین نویسنده فیلم معرفی شدند.

در این میان هنکس نقش پدر ژپتو را بازی می‌کند و پینوکیو را بنجامین ایوِن آینزورث به تصویر خواهد کشید. جوزف گوردن لویت نیز در نقشه جیرجیرک ظاهر شده است. همچنین در ابتدای سال لوک ایونز برای نقش رهبر بدجنس سیرک به پروژه اضافه شد.

لازم به ذکر است دیزنی از مینی سریال «من گروت هستم» (I Am Groot) نیز رونمایی کرد. این اعلامیه بیشتر جهت فروش اسباب‌بازی این کاراکتر بوده زیرا هنوز تاریخ پخش سریال مشخص نیست. جیمز گان، خالق مجموعه فیلم‌های «محافظان کهکشان»، مدیر تولید پروژه خواهد بود.

این سریال بار آخری نخواهد بود که بینندگان «گروت» را می‌بینند، او در فیلم «ثور عشق و رعد» که جولای ٢٠٢٢ پخش می‌شود، حضور دارد. فیلم سوم «محافظان کهکشان» نیز روز بیست و سومِ ماه می سال ٢٠٢٣ پخش خواهد شد. کریس پرت، دیو باتیستا و زویی سالدانا باری دیگر نقش کاراکترهای محبوب هواداران سری را بازی می‌کنند.

از دیگر سریال‌های شاخص دیزنی می‌توان به «شوالیه ماه»، «آیرنهارت» ، «مردان ایکس ٩٧» ، «خانم مارول» و «هاکآی» اشاره داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>