سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ آذر ۱۴۰۰ در ۷:۲۱ ب.ظ چاپ مطلب

حضور «میجر»، «پسران دریا» و «یدو» در بیستمین جشنواره فیلم «داکا»

farabi dhaka

سه فیلم ایرانی «میجر»، «پسران دریا» و «یدو» از محصولات بنیاد سینمایی فارابی در بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم «داکا» در بنگلادش شرکت می‌کنند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، فیلم‌‌ سینمایی «میجر» ساخته احسان عبدی‌پور و به تهیه‌کنندگی حمید فرخ‌نژاد و بنیاد سینمایی فارابی در بخش سینمای جهان این جشنواره به نمایش درمی‌آید.

بر اساس این خبر همچنین دو فیلم «پسران دریا» ساخته افشین هاشمی و حسین قاسمی جامی و به تهیه‌کنندگی بهروز نشان و بنیاد سینمایی فارابی و «یدو» ساخته مهدی جعفری و به تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بنیاد سینمایی فارابی در بخش سینمای کودک این جشنواره حضور خواهند داشت.

بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم داکا، با حضور آثاری از کشورهایی چون ایران، روسیه، فرانسه، اسپانیا، آرژانتین، هندوستان، تایوان، فنلاند، استونی، مصر و… از ۲۵ دی تا ۳ بهمن ۱۴۰۰(۱۵ تا ۲۳ ژانویه ۲۰۲۲) در شهر داکای کشور بنگلادش به شکل فیزیکی برگزار خواهد شد


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>