سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ آذر ۱۴۰۰ در ۷:۲۰ ب.ظ چاپ مطلب

جان لندو از جزئیات جدید «آواتار ۲» رونمایی کرد

cmeron-avatar

پس از انتظار طولانی، فیلم سینمایی «آواتار ۲» شانزدهم دسامبر ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

به گزارش سوره سینما، شاید واقعی به نظر نرسد ولی روز به روز به پخش «آواتار ۲» (Avatar 2) فیلم جدید جیمز کامرون نزدیک می‌شویم. به غیر از اخبار تیم بازیگران، هنوز جزئیات بیشتری درباره فیلم منتشر نشده است. اما جان لندو تهیه‌کننده فیلم در مصاحبه با نشریه توتال فیلم جزئیات جدیدی از فیلم را معرفی کرد. او گفت که دلیل زمان بردن ساختن قسمت‌های بعدی «آواتار»، به علت نوشتن فیلمنامه نه فقط برای قسمت دوم بلکه برای چهار فیلم دیگر در مجموعه بوده است. او افزود: سناریوها پایه و اساس فیلم‌ها را برای ما مشخص می‌کند؛ لذا نوشتن چهار فیلم‌نامه بزرگ‌ترین چالش سر راه ما بود. به هم پیوستن احساساتی هر قسمت با قسمت بعدی در پایان یک مجموعه حماسی عظیم خلق خواهد کرد.

داستان قسمت دوم پیرامون دو کاراکتر جیک با بازی سم ورثینگتون و نیتیری با بازی زوئی سالدانا است. این زوج که هم اکنون پدر و مادر شده‌اند از ترس مین‌های کارگذاری شده در اطرافشان، سیاره پاندورا را به سوی سیاره‌ای امن‌تر، ترک کنند. البته این فرار به سیاره‌ای امن‌تر، بر خلاف انتظار پیش خواهد رفت. این دو به سیاره‌ای آبی خواهند رفت که توسط قبیله متکایینا اداره می‌شود.

جان لندو در ادامه افزود: من فکر می‌کنیم نقطه قوت «آواتار ٢» کارهایی است که جیمز کامرون به هنگام ساختن فیلم‌هایش می‌کند. او ژانرهای مختلف را تلفیق می‌کند. در مرکزیت هر فیلم خانواده جک سالی خواهد بود و چالش‌هایی که این خانواده برای بقا در پیش‌ رو دارند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>