سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ مهر ۱۳۹۲ در ۱۱:۵۴ ق.ظ چاپ مطلب
روایت زندگی مولانا در تلویزیون/

مجموعه «جلال‌الدین» روی میز تدوین/ آغاز صداگذاری

jalaledin

تصویربرداری مجموعه«جلال‌الدین» به تهیه‌کنندگی مهدی همایونفرحدود ۲ ماه پیش به پایان رسیده و هم اکنون در مرحله تدوین قرار دارد.

تصویربرداری مجموعه«جلال‌الدین» به تهیه‌کنندگی مهدی همایونفرحدود ۲ ماه پیش به پایان رسیده و هم اکنون در مرحله تدوین قرار دارد.

سوره سینما- تولید این سریال در سکوت خبر ابتدای سال ۹۱ آغاز شد و تقریبا در سکوت خبری به اتمام رسید. نکته جالب در این سریال تغییر کارگردان آن است. به طوری که بخش اعظمی از آن را شهرام اسدی کارگردان فیلم سینمایی «روز واقعه» کارگردانی کرده و در چند قسمت  پایانی آرش معیریان  که سابقه کارگردانی اثر تاریخی را ندارد، در مسند کارگردانی قرار گرفت.

تدوین این سریال توسط حسن ایوبی از مدتی پیش آغاز شده، هم اکنون تدوین ۶ قسمت از مجموعه تمام شده و صداگذاری توسط حسین ابوالصدق در حال انجام است. همچنین ستار اورکی آهنگسازی را برعهده خواهد داشت. سریال «جلال الدین» محصول  شبکه آی فیلم  و شبکه برون مرزی صداوسیما است. احتمالا تولید فاز دوم این سریال مدتی دیگر آغاز می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «جلال الدین» با موضوع زندگی شاعر ایرانی، جلال الدین محمد بلخی معروف به مولوی است. علیرضاخمسه، علی نصیریان، لادن مستوفی، شبنم مقدمی، رضابهبودی، رویا تیموریان و… در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>