سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ مهر ۱۳۹۲ در ۱:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب
«گنجشگک اشی مشی» در پایان فیلمبرداری/

همکاری محمدرضا سکوت در یک فیلم کودک

mohamadreza-sokoot2

محمدرضا سکوت تاکید کرد سه اپیزودی بودن فیلم «گنجشکک اشی مشی» عامل چند پارگی آن نخواهد شد.

محمدرضا سکوت تاکید کرد سه اپیزودی بودن فیلم «گنجشکک اشی مشی» عامل چند پارگی آن نخواهد شد.

سکوت به سوره سینما گفت: فیلم «گنجشکک اشی مشی» به تهیه کنندگی وحید نیکخواه آزاد آخرین روزهای فیلمبرداری خودش را سپری می کند. من و فرشاد محمدی و مسعود سلامی، فیلمبرداران این سه اپیزود هستیم که «بن بست»، «مرا بشنو» و «گنجشکک اشی مشی» نام دارد.

وی افزود: من اپیزودی را فیلمبرداری می کنم که غلامرضا رمضانی کارگردانی آن را بر عهده دارد. اپیزودهای دیگر توسط مسعود کرامتی و وحید نیکخواه آزاد کارگردانی می شود، اما این موضوع باعث چندپارگی فیلم نخواهد شد. ما سعی می کنیم در نهایت، هم صدایی فیلم را به خصوص در مرحله اصلاح رنگ حفظ کنیم، اما معتقدیم هر قصه رنگ و لعاب خودش را دارد و اتفاقا خوب است اگر فضای نوری و کنتراست سینمایی برای هر بخش این فیلم حفظ شود.

وی افزود: به نظرم اگر هر اپیزود این فیلم از نظر بصری و آنچه مربوط به فیلمبرداری می شود، با دیگری متفاوت باشد، به چشم مخاطب جذاب بیاید. ما یک ماه پیش به طور همزمان کار را شروع کردیم و همه تلاشمان این است فیلم را به جشنواره کودک برسانیم. من احساس می کنم این فیلم،کار متفاوتی از آب در می آید و به مذاق تماشاگران کودک در اصفهان خوش می نشیند.

محمدرضا سکوت فیلمبرداری فیلم‌های سینمایی «چتر سبز»، «من و زیبا»، «اسب حیوان نجیبی است»، «روز روشن» و … را بر عهده داشته است.